In urma zilei proaste pe care am avut-o azi la facultate decid să mă extind puțin din atmosfera asta mergând într-un club cu Emma,prietena mea.Imi iau masina,un BMW x6 pe care am primit-o cadou de la parintii mei anul trecut cand am împlinit 18 ani,si merg să imi iau prietena.
-Bună,Emma,unde mergem?
-S-a deschis un club in cartierul vecin,vreu să mergem acolo,mai tarziu va veni si Christian.
-Ok.
Christian este iubitul Emmei,sunt împreună de proximativ un an si urmează sa se mute împreună.Ajung in fața clubului,parcarea e plină abia reușesc sa găsesc un loc in care sa parchez.Intram in club, ne așezăm la o masa și luam doua cocktail-uri.Ii povestesc Emmei desprea ziua proasta de azi si între timp ajunge si Christian.Cei doi merg pe ringul de dans,iar eu rămân singură.Merg la bar si mai beau patru shot-uri,amețindu-mă destul de bine și merg si eu pe ringul de dans.Calc pe cineva pe picior,iar cand întorc capul vad un băiat cu ochii de un albastru fermecător.
-S...sscuze,frumușelule!
-Nu-i nimic,se mai întâmplă.
-Fac cinste cu doua shot-uri.
-Ești suficient de beată nu cred că ar trebui să mai bei.
-Nu sunt beată!spun si ma dezechilibreze puțin dar băiatul mă prinde de mână.
-Nu ești beată?Tocmai era să îmbrățișezi podeaua și nu cred ca-ți dorești asta.
-Nu-mi doresc să îmbrățișez podeaua,dar pe tine da.
-Off...Doamne.....unde stai?
-În cartierul vecin,vrei sa vi la mine?
-Haide sa te duc acasă.
Fără să realizez trecerea timpului,ajungem in fața casei.Baiatul imi deschide rucsacul,ia cheia si ma duce in living pe canapea.Dă să plece dar il strig
-Hei,dar tu nu rămâi?
-Am niște treabă....
-Treaba ta....
CITEȘTI
Admiratorul secret
RandomAlie: Cine esti, de ce imi trimiti buchete si biletele? El: O sa afli la momentul potrivit îngeraș.