Mă trezesc cu o durere groaznică de cap,dau să mă întorc si cad de pe canapea,atunci realizez ca eram in living și încep să imi amintesc ce s-a intamplat aseară dar nu știu cum am ajuns acasă.Mă pregătesc sa plec la facultate și când ies din casa imi dau seama că mașina mea se află in parcarea clubului.Grozav,asta mai lipsea.Ajung și eu la facultate,după ce am ratat prima oră.
Emma:
-De ce ai întârziat ?
Eu:
-Mi-a rămas mașina la club și a trebuit să merg pe jos.
-Cum sa îți rămână mașina la club,cum ai ajuns acasă?
-Nu m-ai adus tu și Christian?
-Nu....
-M-am trezit pe canapea și credeam că m-ai adus tu.Chiar nu știu cum am ajuns,nu m-am m-ai îmbătat demult așa..
-Offf...Alie...
-Hai să mergem la oră..
După cursuri merg la club și îmi iau mașina.La scurt timp dupa ce ajung acasă aud o bătaie in ușa.Merg sa deschid dar nu vad pe nimeni,cand imi îndrept privirea in jos zăresc un buchet de trandafiri cu un bilet in el.
,,Dacă de doare rau capul ia un paracetamol îți va trece,apropo frumoasă mașină îngeraș.''
Cine ar putea să scrie asta și de unde știe că mă doare capul?Poate a greșit adresa,cine știe.Merg să mă uit la un serial,mâine nu am școală,asta înseamnă o noapte de seriale,dar de obicei adorm mai devreme de ora 4:00.
Mă trezesc și o sun pe Emma pentru că vreau să merg la mall,am nevoie de câteva haine noi.
Merg de 2 ore prin magazine si nu am reușit să imi iau decât o pereche de blugi și o rochie roșu-sângeriu,puțin mai decoltată,perfectă pentru club.Ajungem la mașina si văd lângă ștergător un bilet și un trandafir lângă.
,,O rochie simplă dar perfectă pe corpul tău''
A fost cu mine in cabină?De unde știe el cum arată rochia pe corpul meu.
Emma:
-Opaaa,cine îți lasă aceste bilețele?
-Nu știu Emma,ieri a sunat cineva la ușă și când am deschis am găsit un buchet de trandafiri cu un bilet.Am crezut că a greșit adresa ...
-Și acum a greșit mașina?
-Emma....
CITEȘTI
Admiratorul secret
RandomAlie: Cine esti, de ce imi trimiti buchete si biletele? El: O sa afli la momentul potrivit îngeraș.