Prológus
-2040.06.06. Ezen a napon haltam meg. Azóta halál angyal vagyok. Biztos mindenkit érdekel, hogy mi az a halál angyal? Nos, talán az a legjobb, ha egy ezzel foglalkozó könyvből kiírom:
Halál angyal: Emberek, akik valami súlyos dolgot követtek el (gyilkosság, erőszak...) halál angyallá vállnak. Csak akkor leszel az, ha leküldik az egyik ilyen angyalt és saját kezeivel végez ki téged. Fontos tudni, hogy onnantól ő lesz a te Istened, akit tisztelned kell, és ő adja neked a gyilkossági parancsokat. Olyan pletykák járnak a civilek között, hogy az angyalok versenyeznek, hogy melyik Halál Istennek van több angyala.SENKIBEN NE BÍZZ, HA NEM ISMERED!!!!! Amikor leküldik az angyalokat, akkor teljesen normális embernek tünnek. Kapnak egy hamis személyazonosságot. Egy hétig vannak a földön, annyi idejük van kivégezni az áldozatot. Ha ez nem sikerül, az Istenük elpusztítja őket. Ez jól hangzik, igaz? De NEM az! Olyankor megölnek 7 ártatlan embert. Mindennap egyet...
-Ennyi elég is lesz ebből! Szóval mi vagyunk az emberek nagy mumusai. Manapság nem a zsákos emberrel ijesztgetik a gyerekeket, hanem a halál angyalokkal. Vicces belegondolni, hogy 300 év alatt az egész Föld mennyire megváltozott.
Mi, a halál angyalok egy úgynevezett halál naplót vezetünk. Abban írjuk le, hogy kit kell megölni. Ha sikerül, akkor kipipáljuk. Valamilyen szinten sokan nevezhetőek vagyunk Halál Isteneknek. Hiszen mindenki ölt meg civilt, de van egy felettünk álló személy, akinek köszönhetően lettünk mi, angyalok.
Remélem tetszett a prólogus! Ha igen jelezd kérlek, és lassan jövök a részekkel! Köszönöm, ha elolvastad:)
YOU ARE READING
Halál napló
Fantasy2050-ben az embereket halál angyalok tartják rettegésben. Ez afféle apokalipszisnak felelne meg.