Capitolul 7 Accidentul

330 11 1
                                    


Peste câteva luni.....

Peste 3 saptamani o sa fie ziua lui Selly..Am uitat să menționez....Iulia are 18 ani dar a rămas corijenta și mda.. Nush ce cadou sa ii cumpăr...Prima data trb sa vb la club sa vedem daca putem închiria... El e deja acolo...eu in 5 minute trb sa ajung...Am hotărât să o iau pe jos..După ce traversez strada asta,o iau la stânga și drept în față e clubul...Traversez dar la jumătatea drumului se aude o mașină,iar când mă întorc cu privirea ...Acea mașină mă lovește........ ...........
-SA CHEME CINEVA AMBULANTA!striga o femeieeee

--Selly pov.--

Andrudu trebuia să ajungă până acum...Ii localizez telefonul și mă duc după ea...
-AMBULANTA REPEDE...MOARE FATA!striga o babă ...
Când am văzut cine era victima ,am crezut că o sa cad ....
-Andrada...nu ma lasă...cine ți.a făcut asta?
Atunci , vad cum ochii ei întredeschiși spun:
-I....și după îi închide
-AMBULANTA...UNDE E! tip eu in timp ce plângeam...
După câteva minute ,a ajuns ,dar nu m.au lăsat să vin cu ea!

După ce am chemat un Uber (sau cum pnm se scrie...),m.am dus la spital,iar de-acolo i.am sunat părinții,pe ai mei să le spun sa mă invoiasca câteva zile de la școală, intre timp mă suna și Gami și i.am spus ce s.a întâmplat,Gangul mă tot întreba dacă vin și ei ai le ziceam nu...chiar daca aveam nevoie de cineva sa stea cu mn...După câteva minute îl văd pe doctor venind spre mine...
-Dumneavoastra sunteți însoțitorul domnișoarei .... Andrada Maria?
-Da,eu sunt!Cum se simte?
-Veniti cu mn in salon...
---In salon---

-Starea este destul de bună!Piciorul drept este sclantit,mana stânga este doar zgâriată,gatul sclantit și o vânătaie in spate la cap...
-Cat o sa stea internata?
-Pai,o săptămână gatul,vânătaia de la cap o săptămână și piciorul nu știm.... Aproximativ 3 săptămâni am putea spune
-Inteleg...As putea sa merg la ea?
-Desigur!Etajul 1 camera 105
-Multumesc!

Când am ajuns acolo,Andru era pe pat cu ochii închiși de parcă dormea.....Nu îmi vine să cred ce s.a întâmplat...Totul doar din vina mea...

Hey guys...Srry pt greșeli și pt capitolele scurte...O sa incerc sa postez mai mult.. Ceawwww

Tot ce mai rămâneUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum