Hello guys!Eu sunt fata din ultima banca!
Și m-am gândit.Ce ar fi sa continui cartea?Așa că i-am dat mesaj pretenei mele stormiX__ (te pup fwa) daca sa continui.Si ea a zis ca ar fi o idee foarte buna.Asa ca am ales sa o continui.In legatura cu hate-ul.Puteti continua toata ziua si toata noaptea!LE multumesc si prietenelor mele care s-au mai luat in gura cu ele,chiar daca nu trebuia ca nu voiam sa se coboare la inaltimea celor care m-au hate-uit.Una mi-a zis ca sunt pupincurista.Sti macar ce inseamna?Nu inseamna sa pupi in cur.Inseamna asta:
Cand o sa scrie ca inseamna altceva,atunci sa il folosesti impotriva mea!
Si ce daca unele carti ale unor persoane au greseli?Toata lumea greseste!Nu o sa gasesti niciodata pe cineva care sa nu aiba greseala in capitol!
Acum o sa vina armata lor si o sa se ia de mine ca iar am scris prostii,si sa ma las de carte.NU MA LAS FRA! Uita-ti ca nu ma las!Si va multumesc ca m-ati ajutat sa vad cat de jalnici ati fost cand ati venit sa va luati de mine.Daca,unii dinte voi nu stiti despre cearta,va las niste ss-uri in jos.Vizionare placuta!
Uita-ti raspunsul meu pentru cele doua!Odata:
@She2Devil Defapt,nu sunt mai proasta!Si nu ms,am destui prieteni adevarati.Nu am nevoie de falsi.
Pe asta am lasat-o in pace,da sa fiu a dracu,la Elena asta,86 DE RASPUNSURI!La astea nu pot sa fac ss cred ca la toate.O sa fac la ultimele .Si ba cam da,se ia random!Cartea ei nu e vraiste deloc.Si daca ziceti ca scriu nimicuri,de ce le cititi?
Eu dormeama,si am ramas cu netul pornit,si sa mor eu!Se auzea ca dracu!Eu la 9 ma sculai!
Acum,urmeaza,in exclusivitate,ss-uri cu romanele din comentarii:
Repet,sunt muuult mai multe comentarii,dar daca vreti sa le vedeti,intrati la capitolul trecut si aveti tot felul de comentarii!
Si ca e mai a dracu,Elena asta sau cum o chema,s-a luat ea de mine,ca cica am zis eu ca ala a scris random,dar ma abtin!Ca in saptamana asta,am zis si scris la injuraturi,de m-a luat capul!M-am luat in gura cu o tiganca,m-am luat cu astia,m-am certat cu o baba ca s-a luat de mine ca stateam pe banca in gara si ea aoleo sttea in picioare.Da ce baba fra ca avea 20 de ani si avea o rochie si niste tocuri de te lua si mama naibii!Si m-ai am si altele!Dar le las!
Oricum,continui cartea si asta conteaza!Srry hate-ari!
Deci eu am fost fata din ultima banca v-am pupat,paaaa!
CITEȘTI
Tot ce mai rămâne
FanfictionTotul incepe cand cei doi se cunosc... Cartea are greseli gramaticale,deci no hate!