Partea 1-Doar o rana

21 2 0
                                    

Nu era decat 9 jumatate seara,iar eu ma uitam la un serial de al meu in sufragerie,normal,tipic mie.Eram atat de concetrata incat nu ma putea atrage nimic altceva,bine,asa credeam eu.

-Ce nai...?

Mi-am oprit serialul si ascultam linistea cumplita.Pana cand incep sa aud pe cineva care era la usa.Imi iau o geaca,bata de baseball de langa usa si deschid usor usa.Nu era nimeni.Ma duc putin mai aproape de gardut sa ma uit ca poate era un caine sau asa,cand,deodata...

-BAAAAAAAAUUUUU!
-AAAAAAAH!ALEX!!IN PASTELE MA-TII!PUTEAM SA MOR DRACU!
-Te-ai speriat?
-Nuuuu,deloc.Si cum naiba ai urcat aco...ma rog coboara de acolo.
-Am o veste...umm...ce faci cu bata?
-Am crezut ca esti un hot...in fine...ascult!
-Stii ca tata lucreaza la politie?
-Daaa...
-Si am auzit de pe receptor ca au gasit un corp...bine...un cadavru..
-ASA SI CE SPANAC VREI SA FACEM?SA VEDEM CADAVRUL SI SA II CANTAM UN CANTEC DE NOAPTE BUNA???
-Nu m-ai lasat sa termin!Au gasit doar jumatate de cadavru.Cealalta jumatate se afla in padure.
-Si vrei sa o cautam,sa inteleg.
-Da.
-Suna periculos...Ma bag.Dar...daca ne prinde tatal tau?
-Tata s-a dus sa vada jumatatea de cadavru!
-Cat timp avem?
-3 ore.
-Ok...hai ca vin!

Imi las bata sprijinita de perete si incui usa.Ma intorc spre Alex care el era mai fericit decat mine.

-Hai sa mergem!spun eu coborand 2-3 scari.
-DADADADADADA!

In timp ce mergeam prin padure nu scoteam nici un sunet,nici unu dintre noi.Pana cand Alex deschide un subiect.

-Si la ce serial te uitai?
-De unde stii ca ma uitam la serial?
-M-am uitat pe geam.
-What the hell!!Bro!Puteai sa intrii nu sa te cocoti pe acoperis si sa ma spionezi pe geam!
-Pai ma plictiseam!Asa ca am decis sa fac putin atmosfera mai speciala.
-DAAAA SI SA IMI BAGI PANICA IN MINE NU??
-OOO stii ca te iubesc!
-Te crezi cand spui asta?
-Da...de fapt...nu...nu stiu...
-Asa credeam si eu!

Mai mergem putin prin padurea asta ciudata,in linistea cumplita,in care efectiv nu auzeai decat pasii nostrii greoi prin covorul de frunze uscate.Nu dupa mult timp,Alex se sprijina de un copac si isi aprinde o tigara.

-Ce faci ma?
-Am obosit,si vreau sa fumez.
-Poate dai dracu foc la ceva!
-La ce sa dau foc?
-Eu stiu?? Poate dai foc la...

Propozitia mea imi este intrerupta de un sunet straniu din spatele meu...

-Ce..a...fost...aia?intreaba Alex putin speriat.
-Nu stiu...Dar e ceva rapid...foarte...rapid...

Linistea se asternuse din nou,dar nu pentru mult timp,ca se aude din nou un sunet...de parca cineva alerga in jurul nostru,dar foarte rapid.Alex isi stinge tigarea si e atent in jur.Cand observam ca zgomotul se apropie din ce in ce mai mult de noi incepem sa fugim.Mda...proasta greseala pentru mine,stiti,persoanele cu astm nu prea au voie sa alerge...ca se sufoca...mdaaa...eu sunt una dintre acele persoane...dupa un minut de alergat continu,padurea incepe sa se invarta cu mine,si deodata ma impiedic.Alex s-a intors si m-a vazut ca am cazut si se intoarce sa ma ridice.

-Pleaca!
-Nu te las!
-Daca nu fugi acum,chestia aia o sa ne omoare pe amandoi.Alearga in continuare,eu o sa alerg in partea opusa,ca na nu ne poata prinde.
-Ok.

Alex imi da drumul si incepe sa fuga.
Ma ridic sprijinindu-ma de un copac,uitandu-ma in acelas timp si in spate si ma uit atenta...ma intorc radical si incep sa alerg,cand vad un copac imens daramat,sar peste el si ma adapostesc.
Dupa cateva secunde ma uit,erau o gramada de caprioare si cerbi care erau speriate si fugeau de mancau pamantul...nu avea sa fie un lup...si nici un urs...e ceva mult mai mare.Nu dupa mult timp simt ceva ce ma picura,ma sterg si vad ca era inghis la culoare.Ridic putin capul si observ un cerb care era tinut de gat de ceva foarte imens.Nu o pot numi altfel decat...o bestie.Ma ridic de jos si incep sa alerg,iar bestia era chiar dupa urmele mele.Incepeam sa fac curbe imense doar ca sa ma piarda bestia,dar degeaba.Bestia era inca in spate.Cand mai fac o curba nu observ si alunec si imi cade si inhalatorul din geaca si pe langa asta mai sare si bestia pe mine si incepea sa ma atace.Ma uit in jur si vad o creanga rupta,o iau si dau in fata bestiei,bestia se da de pe mine incepand sa urle,iar eu ma ridic si incep sa alerg.Nu puteam alerga pentru ca,cred...ca sunt ranita...ma ardea in partea dreapta a soldului,dar nu ma opreste durerea asta din a alerga.Cand ies din padure ajung pe o strada si vad ca apare o lumina si se indrepta spre mine...era o masina.Nu ma puteam misca deloc,eram...ca o stana de piatra,pana la un moment dat vad cum masina ma fereste.Ma uit la masina si incep sa simt rana din ce in ce mai rau,incepea sa ma arda si sa ma usture.Imi ridic geaca si bluza si observ ca nu era o rana de la ghiara sau de la faptul ca am alunecat si m-am zgariat...era o muscatura...In secunda aia imi las geaca si bluza jos si incep sa ma indrept spre casa...ma gandeam ca daca e mama acasa ma intreaba ce am facut de sunt asa jegoasa de noroi.

***
Ajung acasa.Deschid usa si ma indrept direct la baia din camera mea.Se pare ca mama nu ajunsese,asta inseamna ca lucreaza de noapte la spital.Ajunsa in baie imi dau jos geaca si bluza si incep sa ma uit la rana.Trebuia sa mi-o tratez,dar trebuia sa fac si un dus...in fine nu am stat prea mult sa ma gandesc si mi-am facut un dus,iar pe urma mi-am dat pe rana cu betadina si mi-am bandajat-o.M-am imbracat in pijamale si m-am trantit in pat.
A doua zi,alarma imi inunda urechile si ma trezesc instantaneu.Ma ridic din pat si ma duc sa imi schim bandajul,ma imbrac,imi fac ghiozdanul si ma duc spre scoala.Drumul era linistit,doar un singur lucru imi trecea prin cap,iar acela era ce s-a intamplat aseara,ce a fost chestia aia si daca Alex e in viata.Gandul asta imi invada ori ce gandire logica.Daca bestia aia a ucis acea persoana?De ce nu m-a ucis si pe mine??De ce doar m-a muscat si pe urma nu a mai venit dupa mine?De ce nu m-a omorat atunci?Toate aceste intrebari ma nelinisteau.

-Neata Elle!

Toate intrebarile mele s-au dus pe apa sampetei cand l-am vazut pe Alex in fata mea.

-Neata Alex.
-La ce te gandesti?
-La faza de aseara.
-A..
-Uite...vreau sa iti arat ceva.

Imi ridic bluza si ii arat bandajul.

-Ce mama masii e aia?
-Sa zicem ca am o muscatura de la chestia care ne-a fugarit pe noi aseara.
-Pai si ce era pana la urma?
-Nu stiu...era intuneric,cred ca era doar un lup.
-Poate mori!
-E doar o rana Alex.

Da stiu...l-am mintit,dar am facut asta doar ca sa il protejez.Nu vreau sa ii spun ce am vazut aseara,pentru ca ar vrea sa mergem inapoi si sa vedem chestia aia din nou.

-Totusi aseara am vrut sa ma apar,sii am luat un bat,si cred ca am gasit cealalta jumatate de cadavru.
-Serios?
-Da
-Si cum arata?
-Cum dracu arata un cadavru Alex?

Alex da din umeri si incepe sa gesticuleze.

-Iar ai un moment de autism?
-Trebuie sa-ti prezint pe cineva.


Dincolo de intunericWhere stories live. Discover now