Alex se opreste din gesticulat,imi ia fata si imi indreapta privirea spre un grup de adolescenti.
-Sa ai tu viata in rai ca vrei sa imi prezinti niste boboci...
-Nu sunt boboci tampito!
-E nu?Par asa cacati pe ei de frica.
-E te flosc!Sunt de varsta noastra.
-Deci ma jur,daca sunt boboci te bat de fata cu ei.Alex ma ia de mana si ma duce inspre grupul "tocilarilor".Alex incepe sa ii salute pe ei in timp ce eu ma uitam la colegii noi veniti.Dintre toti plictisitorii noi veniti imi iese in evidenta o atitudine feminina.Ma uit la ea din cap pana in picioare si observ ca era inconjurata de toti elevii.Il iau pe Alex de guler putin plicticita si ii indrept privirea spre acea fata.
-Cine e aia,Alex?
-Aa...ea?E Alexa Blake,una dintre colegii noi de la mine din clasa,aparent.
-Ce a patit fata asta de a venit la noi?A cazut in cap?
-Ai grija doar cum vorbesti pe langa ea...si ce scoti pe gura aia.
-Ce?!
-Am auzit ca e un fel de Bad Bitchy,if you know what I mean.
-Deci daca ma duc la ea tipa ma bate?
-Cam asa!Sau te face de cacat in liceu.Cum vrei..
-Suna interesant!Am observat ca fata incepe sa se indrepte spre mine,cand trece pe langa ea ma imbrancesc putin in ea.
-Upps!Greseala mea!spun cu un zambet pe buze.
-Ai grija pe unde mergi ratato!
-Ce ai spus spiridus?O iau de mana dar habar nu am cum face dar ma prinde ea pe mine si se uita in ochii mei nervoasa putin.
-Am spus,ai grija pe unde mergi!Esti surda sau te-a lovit cineva in cap?
-Ai grija cum vorbesti papusa,sa nu pateasca ceva unghiutile tale.Fata se uita la mine si incepe sa maraie si sa ii lumineze putin ochii intr-un gălbui.Incep sa am un fior pe sirea spinarii.
-Ai grija cu cine te pui pustoaico!Sunt mult mai puternica decat tine!
Tipa isi trece mana prin par apoi imi da cu parul peste fata si pleaca.
-Ce rea.imi spune Alex pe dupa umar.
-Stiu...Pe cat pariem ca fata asta o sa primeasca tot ce vrea?
-De ce spui asta?
-Pentru ca fata e frumoasa si bogata.
-De unde stii ca e bogata?
-Brooo esti chior sau te prefaci?Se vede de la o posta ca fata e bogata,dupa felul cum se imbraca.
-Pai daca stam sa o luam asa cam toate sunt asa...bine,câteodată pari si tu bogata...doar cateodata.
-Ce prost esti.Dar si tu arati o data la o luna doua.
-Ce ai zis?!?!Imi venea sa imi bat putin joc de el.Dar era prea tarziu si deja se sunase.
-Bine pitico ne vedem in pauza.
-Bine.Ciaoo pocitanie!Imi iau talpasita si ma duc in clasa.Intru in clasa si ma asez in penultimul loc de la geam.Cand incepe ora profesoara ne da o fisa de completat,ca de obicei,doar ca era ceva diferit,foarte diferit.Auzeam din ce in ce mai tare ce faceau colegii,cum umblau pe telefon,cum se jucau cu un pix,pana si ce vorbeau in soapta.Imi pun maina pe calorifer si imi sprijin capul de mana.Incercam sa evit sunetele insuportabile si sa ma uit pe geam pana vad un elev nou vorbind la telefon.
''Mama sunt ok...nu nu am intrat inca in clasa,si da stiu cum sa ma comport si da stiu ca e clasa noua...Da mama am inteles ideea...shit mi-am uitat pixul...da mama am grija,hai ca tre sa inchid.Paa!"
Nu imi venea sa cred ca am auzit ce a vorbit ala la telefon.Dar nu mi-am mutat privirea pana nu l-am vazut pe director luand-ul pe pusti de pe acea banca.Il auzeam cum merge pe hol pana a intrat in clasa noastra.
-Copii el este Noah King,noul vostru coleg.Sper ca o sa il faceti sa se simta cat de cat ok in clasa voastra.Elle,sper ca o sa il faci pe colegul tau sa se simta ok in acest colectiv.
"wow mi-a retinut numele."
-Sigur domnule director.
-Si daca se intampla ceva dau vina pe tine?
-Sigur,dar nu cred ca se v-a intampla ceva.
-Bine,am incredere in tine.