Platoi szerelem az en szemszogembol🤐

11 0 0
                                    

Platoi szerelem
Igaz milyen szar ez az erzes?
Amikor tudod hogy nem lehet a tied es hogy soha nem fog ossze jonni?
Amikor minden reggel es este az elso dolog ami eszedbe jut hogy megnezed az instajat hatha rakott ki kepet.
Azt nezed minden 10. Perc utan hogy mikor volt elerheto, de irni mar nem mersz neki mert felsz.
Nincs olyan ember aki nem erzett volna meg ilyet. Nincs olyan ember akinek nem lett volna meg platoi szerelme.
Gondoljunk most fangirl-okre vagy csak siman egy 5.-esre akinek minden gondolata egy 8.-as srac. Gondolok itt azokra is akik nem merik felvallalni magukat es mas nemhez vonzodnak. Ok azok akiktol mindenki megilyedne akiket mindenki elnyomna akiket mindenki kirekesztene mert mas.
Mi van ezekkel a platoi szerelmekkel?
O nem tud rola de en minden nap minimum 20-szor megnezem az instajat. Mosolygok ha elerheto. Hevesen ver a szivem ha uj kepet rak ki.
Szomoru vagyok ha latom hogy kedvetlen es azon agyalok vajon ki vagy mi lehet a baj.
Torodok vele es ha hozzam szol alig birok megszolalni. Minnel kozelebb vagyok hozza annal jobban mosolygok es nezem ot. S amikor a tekintetunk talalkozik ra mosolygok. Aztan vissza mosolyog. Itt erzem magam a legboldogabbnak. Amikor rajovok hogy tudja hogy letezem. Tudja hogy a vilagon vagyok , de azt nem tudja hogyan erzek iranta.
Nem tudja, s nem is kell tudnia.
Gondolok most 14 evesekre akik 27 evesek utan vagyakoznak.
Video jatek fuggokre akik az osztaly legszebb lanya utan vagyodnak.
Gondolok en most mindenkire aki semminek erzi magat annak a kozeleben akifele a szive huz.
Talan soha nem fogja megtudni mit erzek.
Talan jobb is lesz ha nem tudja meg.
Talan....

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 17, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Az en szemszogembolWhere stories live. Discover now