30.

205 37 2
                                    

Jung Daehyun'un Ağzından

Kucağımdaki kızı sedyeye uzattıktan sonra hemşire hanımın gelmesiyle birlikte dış kapıya yöneldim.
Ne duyarsam duyayım geriye dönüp bakmak istemiyordum,yüzleşmek hiç istemiyordum.

"Pişman olup olmadığını merak ediyorum."

Na Ra fısıltı şeklinde sorduğunda kapının kulpunu iyice sıktım ve sadece kaçmak istedim.Yaptığım en iyi şey kaçmaktı zaten.Umursamaz,korkak biriydim.Dışarıdan ne kadar havalı gibi görünse de korkaklığımın üzerini ancak bu şekilde örtebiliyordum.
Karşımdakini ciddiye almadığımı belli eden hareketlerle.

"Ne için?"

"Beni otobanda bırakıp yoluna devam ettiğin için?"

Pişmanım,ya da değilim.Sorun karşımdaki güzel ve bir o kadar zeki olan kızın bu yüzden eziliyor olmasın da.Neden o da benim gibi umursamadan hayatına bakıp gitmiyordu.Neden benden nefret etmek yerine cesur bir şekilde karşısına alıp benden cevap bekliyordu? Ben her boku hakediyordum ama o haketmiyor..

"Değilim."

Sadece birkaç saniye daha bekledim cevap vermesi için.Cevap yerine bir iç çekiş ve hıçkırık sesi duyduğumda ise önümde hiç açamayacakmışım demirden bir duvar misali dikilen kapıyı var gücümle açıp çıktım.

Damarlarımda akan kanın pıhtılaştığını bir yerlerimde tıkandığını hissediyordum.
Sevdiğim biri varken Na Ra'nın karşısına geçip ciddi olamam.
İlk defa birine deli gibi vurulmuşken rüyalarımda annemden başkasını görmeme sebep olan,yaşadığımı hissertiren bir varlık karşımda dikilirken,ben en fazla karşında korkakça tökezlerim Na Ra.

Buz kesmiş ellerimi birkaç kere açıp kapadıktan sonra çoktan başlamış derse yetişmek için üst kat merdivenlerini fethetttim.

....

Jung_Damchu :

Seni özledim

                                                  Yoo_genius:

                                       Na Ra nasıl oldu?

Jung_Damchu :

Bilmiyorum.

    
                                                  Yoo_genius:

                             Kucağında taşıyordun?

Jung_Damchu :

Bayılmıştı ve
kimse gelmeyince
bak açık konuşacağım
aramızda bir şey yok
olmasına da izin vermem

                                                    Yo_genius:

                      Ben Na Ra'nın durumunu
                                 sormuştum.

Jung_Damchu :

İlgilenmiyorum

                                                   Yoo genius:

          Dün az da olsa normal bir insan
          olduğunu düşünmüştüm.Aynı
                   odun,egoist Daehyun işte

Jung_Damchu :

Ne yani
Kıskanmadın mı

                 

                                                  Yoo_genius:

          Hayır.Kıskanmam mı gerekiyor?
            

Jung_Damchu:

Evet
Sew olduğumuz için
Mantıken öyle

                                                  Yoo_genius:

                                               Sew'miydik?

Jung_Damchu :

Güzeliiim

                                                  Yoo_genius:

                                             Arkadaşıım :')

Jung_Damchu :

Ne olursa olsun
Yanlızca seni sevdigimi
Bil

                                                 Yoo_genius :

                                          Gitmem gerek.

Jung_Damchu :

Kendine iyi bak
Güzelim

                                                  Yoo_genius:

                 Daehyun bana güzelim deme
                             Sinirleniyorum

Jung_Damchu :

        Böyle mi sinirleniyorsun?

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

       
Böyle mi sinirleniyorsun?

                 
                                                  Yoo_genius:

         Hayır daha çirkin sinirleniyorum

Jung_Damchu :

Bu durumda sen bana
Güzel mi demek istedin
ya da çirkinsin ama ben
daha çirkinim mi?
hşşt
bak yine kaçtı
tamam aldım ben mesajı
bebeğim

YAMAZAKI 崎 daejaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin