(İyi okumalar ,umarım beyenirsiniz..)
Yukarı çıkıp hemen tüm eşyalarımı toplayıp evden birşeyler uydurarak çıktım . Hayatımla ilgili ilk adımları atmaya başlıyordum.
Hemen ünlü bir dalgıçlık eğitimine yazılmaya karar verdim . İşte maceram bundan sonra başlıyordu.
Kalbim fırlarcasına atıyordu. Çok heyecanlıydım. Resmen Elim ayağım birbirine dolanacaktı. Her an bayılabilirdim. Umarım kararımı düzgün ve doğru bir şekilde verebilmişimdir.
Nefes nefese kalmıştım . Bir yerde oturup dinlendim . Yürümekten ayaklarıma kara sular inmişti. Kendime şuan yaptıklarıma dair bir kaç soru soruyordum. Bu soruların cevaplarına kendim bile inanamıyordum.Ne ilginçti, hayattan o kadar uzak ve soğuktum ki sanki olağanüstü bir şey beni hayata bağladı . Biraz oyalandıktan sonra ayağa kalkıp , toparlandım . Çok mutluydum . Hayalim tam istediğim gibi ilerliyordu . Yola koyulmaya başladım. Biraz mesafeli olsada kavuşmuştum .adımı yazdırıp bir köşeye çekildim . Düşünüyordum acaba bundan sonrası nasıl devam edecekti.
.........2 YIL SONRA:/
Merhabalar . Ben Alyce . Evet doğru yıllar önce hayalinin peşinden koşan kız. Size biraz şimdi ki hayatımdan bahsedeyim. Şuan ülkeler arası birinciliğim olan bir dalğıcım. 2yıl içinde eğitimimi bitirmiştim. Her yerde ünlü biri olarak tanınıyorum . Çok güzel bir duygu idi. Su altından çekimler yapıp benim gibi hayranların daha yakından görebilmelerini sağlıyorum.
Ama şu son 1 ayda derinliklerin tehlikeli olduğu söz konusu . Bu yüzden derinliklere inilmeye izin verilmiyor.
Açıkçası ben bu söylentiye pek de inanmadım. Çünkü denizler, okyanuslar o kadar saf ve masumlar ki her dalış yaptığımda kendime geliyorum . Kendimi buluyorum oralarda.
Dünya ilerledikçe değişmeye yenilenmeye başladı . Tabiki bizim oluşturduğumuz grupta buna dahil idi. Size biraz grubumdan bahsetmeme ne dersiniz????
Hoş , sevecen ,saygılı ve tabi en önemliside yardımsever olmamızdı. Heppimiz macera ve aksiyonu severiz. Taaaaki o günden sonra.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DERİNLİKLERİN SIRRI
Adventureİlk olarak merhaba .. Bu hikayem macera , aksiyon ve heyecan içermektedir.... Macera hayranı olanlara tavsiye ederim Haftada bir yayımlayacam bölümlerini bu değişedebilir................