~2~

24 2 2
                                    

Június 18

Cameronnal ültem a tengerparton.Együtt nevettünk amikor mélyen a szemembe nézett és elkezdett közelebb hajolni.Én lehunytam a szemem és vártam a csókót amikor anya benyitott a szobába hogy már 10 óra és ideje felkelnem.Felnyüszítettem.
-Pont most jött volna a legjobb rész-mormogtam az orrom alatt.Próbaltam visszaaludni vagy elképzelni a pillanatot de hiába.Halkan elkáromkodtam magam.
-Egyszer csókolt volna meg Cameron Dallas de még azt is elszúrtam.
Kikeltem az ágyból és kiválasztottam a mai ruhám.Egy fekete rövidnadrágra és egy fehér pólóra amire "lol you are not Ed Westwick" volt írva esett a válsztásom.Aztán célbavettem a fürdőt.Megmostam az arcom aztán feltettem a napi sminkem ami korrektorból és szemöldökgélből állt.Sosem szerettem az erős sminket.Olyan műnek éreztem.Kontyba kötöttem a hajam és elhagytam a helységet.
-Mi a reggeli?-kérdeztem éhesen.
-Gofri-mondta anya aztán tovább szürcsölte a kávéját.Felragyogott a szemem.Imádom a gofrit!
Miutan benyomtam kettőt elindultan az ajtó felé de megakadtam
-Anya akkor  megyek a plázaba a lányokkal oké?
-Persze,de ne baromságokra költsd a pénzt!
-Ha már a pénzről van szó-vettem elő angyali vigyorom
-Ott van a  széken a táskám.
-Köszi-kivettem a pénzt,belebújtam a vansembe és indultam a megbeszélt helyre.15 perc alatt ott is voltam.
1 órára beszéltük meg a találkát és már 1.15 volt de sehol senki.
Messenger:
BEVÁNDORLÓ-hol vagytok?

Pár perc és érkezett a válasz.

DÖGÖS VÖRÖS-uhh azt mára beszéltük  mindjárt megyek csak hazaküldöm Eriket.
HAMUPIPŐKE-ki az az Erik?
DÖGÖS VÖRÖS-12.es és kurva jó pali és tehetséges is😏
BEVÁNDORLÓ-elég lesz köszönjük
DÖGÖS VÖRÖS-te is bepasizhatnál végre!
BEVÁNDORLÓ- inkább induljatok!!😫
HAMUPIPŐKE-20 perc és ott leszek
DÖGÖS VÖRÖS-én is akkor bocsi💕
BEVÁNDORLÓ- jó jó inkább siessetek

Gondolhattam volna..Szerintem a saját esküvőjükről is el fognak késni...Addig leültem egy padra és előhalásztam a fülhallgatóm és elindítottam a kedvenc bandám lejátszási listáját.Talán egy két éve mutatta meg a dalukat Spencer és rögtön megtetszett.Megnyitottam a jegyzeteimet és elkezdtem folytatni az egyik dalszövegemet és egy kicsit javítgattam rajta.10 perc múlva elégedetten olvastam át amit írtam.Hirtelen felindulásból elküldtem a szöveget a  The Bachelors(banda neve) email fiókjába anoniman.Miután átküldtem elkezdtem gondolkozni hogy jól tettem-e.Mi lesz ha felolvassák valahol és halálra oltják?Vagy mindenkit megkérnek hogy ne szóljanak bele hogy mit énekelnek?A gondolatmenetemből a csajok szakítottak ki.
-Bocsi hogy késtünk-mondták szinte egyszerre
-Nem baj már megszoktam-mondtam de nem voltam mérges
-Viszont van egy meglepetésem-kezdett vigyororgni Spencer
-Jajj abból sose sül ki jó-mondtam és visszaemlékeztem Alissa szülinapi bulijára ahová ki kellett hívní a tűzoltókat mert az egyik "előadó" aki tüzet fújt a szájából (!) meggyújtotta a szomszéd fáját.
-Tudom mire gondolsz de az nem az én hibám volt-tette fel védekezően a kezét Spencer
-dehogy is-mondtam szarkasztikusan
-Na bökd mar ki!-mondta türelmetlenül Alissa
-Vettem 5 koncertjegyet a The Bachelors koncertjére
-Miért pont ötöt?-kérdeztem gyanakvóan de magamban majd szétvetett a boldogság
-Egyet Alissanak, Eriknek, neked és nekem
-Ez csak négy-mondtam
-Hááát lehet hívtam neked egy kisérőt-mondta félve
-Hogy mit?-mondtam idegesen-már százszor kértem hogy ne próbálj párt találni nekem és foglalkozz a saját szerelmi életeddel!
-De nagyon kedves és olvasni is szeret-mondta
-woow ez igen biztos lelki társak leszünk-mondtam-sőt össze is kéne írnom hogy mik lesznek a gyerekeink nevei.Az övé mi is?Mert róla akarom elnevezni az egyik fiunkat.
-Nem vagy vicces,Tim nagyon figyelmes és okos.Nézd itt egy kép róla-nyomta az arcomba a telóját
-Azta-ennyit tudtam mondani
-Na látod nem olyan rossz! Jó lesz ez a péntek.Szőke haja pont jól volt beállítva,széles vállak,hegyes állkapocs.Lemerem fogadni hogy kockahasa is van.
-Jajj ne-sikított fel Alissa-akkor jön át vacsorára anya főnöke.Tuti nem mehetek-mondta szomorúan.Hát igen az anyja nem éppen engedékeny.Eléggé konzervatívak lehet hogy amúgyse engedték volna.
-A faszomba-mondta mérgesen Spencer
-Majd kerünk autogrammot neked-mondtam lelombozottan
-Most passzolhatim el a jegyedet-morogta Spencer az orra alatt úgy hogy csak én halljam
-Köszi-és megejtett egy lágy mosolyt-Na menjünk plázáni.
Két óra vásárlás utan elköszöntem tőlük és haza indultam.Fél óra múlva már a zuhanyzó alatt álltam.Magamra engedtem a forró vizet és belemasszíroztam a bőrömbe a kedvenc kókuszos tusfürdőm.Aztán anya bekiabált hogy ideje lenne befejeznem mert nem csak az enyém a fürdő.Mondanám hogy ez nem sokszor fordul elő de akkor hazudnék. Mindig akkor kell valakinek pisilnie mikor én vagyok bent...Gyorsan kimásztam a kabinból fogat mostam,áttöröltem micellás vízzel az arcom és belebújtam az elefántos pizsamámba.Bebújtam az ágyamba és elindítottam a Riverdale új részét.Megállapítottam hogy Chick kattant.Elraktam a laptopom és Timről kezdtem fantáziálni.Vajon milyen lehet a hangja?Ő is egoista?Milyen könyveket szeret?
Ezekkel a gondolatokkal aludtam el.

Remélem tetszik!🖤
xoxo

Minden egy dallal kezdődöttOù les histoires vivent. Découvrez maintenant