κεφαλαιο 1.

57 4 0
                                    

Η χρονια μολις ξεκινησε και δεν βλεπω την ωρα να ξαναδω την κολλητη μου την εβελινα . Μπενωνυας στο αυτοκινητο της αδελφης μου της Μαριελλας ξεκινησα να χανομαι στις σκεψεις μου και να σκεφτομαι το καλοκαιρι και την περσινη χρονια. Ξεκινησα να αναρωτιεμαι για την αρχη και το τελος της φετινης χρονιας αραγε θα υπαρξει κατι που θα με συναρπασει η θα ειναι το ιδιο βαρετη με καθε αλλη χρονια που περναει και αφηνει στο περασμα της χαλασμενες φιλιες , ανεκπληρωτους ερωτες , κακους βαθμους , σχεσεις επιφανειακες μονο για να περνας την ωρα σου , τσακωμοι με διαφορες καργιολες που σχολιαζουν την καθε σου κοινηση και πεφτουλες που σε ζαληζουν με τα αθλια κομπλιμεντα τους και σε βομβαρδιζουν με τα επαναλαμβανομενα μηνυματα τους ; φτασαμε λοιπον.
" αντε καλη πρωτη μερα " μου ευχεται με ενα χαμογελλο η μου η Μαριελλα η οποια μολις φετος αποφοιτησε και δουλευει στον πατερα μου
"Δεν την βλεπω" της απαντω ειρωνικα κατεβαινωντας απο το αυτοκινητο .
"Αντε θα αργησεις " σημειωνει με ενα αδειο αλλα ταυτοχρονα συγκαταβατικο βλεμμα στο προσωπο της και εγω κλινω την πορτα και ξανα χανωμαι στις σκεψεις μου .
"Εμμανουελααα!!!" Ακουω μια γωνη η οποια με διακοπτει σιγουρα θα ειναι η κολλητη μου η εβελινα σκεφτηκα και χωρις δευτερη σκεψη γυρισα αμεσως το κεφαλι μου με ανηποκονησια.
"Εβεεεεε!!" Φωναξα πηδωντας στην αγκαλια της .
" ποσο μου ελειψες λεοναρντο μου " ειπε γλυκα η εβελινα
" Εβε σου εχω πει να μην με φωναζεις ετσι μπροστα σε κοσμο !" Συμπληρωσα σπασμενη αλλα και ενθουσιασμενη .
"Αω λιο μου ελειψε η παραξενια και η γαιδουρια σου " ειπε γελωντας και με ενα ηλιθιο χαμογςλω στο προσωπο της .
Την αγριοκοιταξα και ξεκινησα
Να προχωραω στο προαυλιο και εκεινη χαμογελωντας με ακολουθησε . Ξεκινησα να χαιρεταω διαφορα παιδια καθως το βλεμα μου επεσε αμεσως πανω στον Γιωργο. Το βλεμα του καρφωθηκε επισης πανω μου και τον κοιταξα νε ενα βλεμα γεματο αηδια και απαξιωση οπως και εκεινος αλλωστε.
" Ξεκολλα " μου ειπε η Εβελινα εχοντας ενα περιεργο βλεμα στο προσωπο της.
"Τι;" της ειπα κοιταζοντας την εκνευρισμενη
" Θα νομιζει κτι τον κοζαρεις και θα το παρει πανω του το βλαμενο" μου ειπε γελοντας και τοτε ξεσπασα σε γελια γυρνωντας το σωμα μου και το κεφαλι μου προς την αντιθετη κατευθηβση και προχωροντας προς την ταξη.
" Παω για μαθημα" ειπε η εβελινα δινοντας μου ενα φιλι στο μαγουλο και ριχνοντας μου ενα τρυφερο χαμογελο.
"Αντε αντε τραβα" της λεω γελωντας και ανταποκρινοντας γλυκα στο τρυφερο φιλι της .
Βλεποντας το προγραμμα σχηματιζεται ενα αγχωμενο και ξενερωμςνο βλεμμα στο προσωπο μου καθως η αιθουσα που ειχα μαθημα ηταν στην αντιθετη πλευρα του κτιριου.
Καθως ετρεχα για να προλαβω την πρωτη ωρα διοτη ειχα ηδη αργησει δεκα λεπτα κουτουλαω μς καποιον και νιωθω κατι δροσερο να ακουμπαει πανω μου ελπιζοντας να μην χυθηκε κατι πανω . Και συκωνοντας εκνευριζμενη το κεφαλι μου ποιον αντικριζω ; τον Γιωργο !.
"Καλα εσυ δεν βλεπεις μπροστα σου ;" γυρισε και μου ειπε με ενα βλεμα γεματο ειρωνια .
Προσπαθησα να ηρεμησω ομως τοτε καταλαβα πως ειχε ψυθει hell πανω στα ρουχα μου...
" εχεις προβλημα αγορακι μου ;" του ειπα νευριασμενη και ετοιμη να εκραγω.
" Αιντε κανε στην ακρη " μου ειπε σκουπιζοντας ταυτοχρονα την μπλουζα του αφου και εκεινος ειχε λερωθει.
"Μαλακα" ψυθιρισα σπρωχνοντας τον πιο κει και συνεχιζοντας την διαδρομη προς την ταξη.
Ρε πουστη! Παπαδατου εχω ; εχω αργησει ηδη ενα τεταρτο με τον αλλον τον βλακα γαμω !θα παρω απουσια πρωτη μερα!
Τρεχοντας προς την αιθουσα και χτυποντας τρεις φορες την πορτα ανοιγω  γρηγορα και μπαινω μεσα.
" Αα ωστε μας εκανες την τιμη να εμφανιστεις δεσποινης παυλατου" μου απευθηνθηκε γεματη ειρωνια η καθηγητρια και ξεσποντας σε γελια η ταξη. Μου ειχα πει για αυτην οτι ειναι στραβοξυλο.
" ναι ειδατε ειχατε και σημερα την τιμη να δειτε την υπεροχη παρουσια μου" της απαντησα εχοντας ενα ειρωνικο υφακι
"Ε τοτε να μην στερησουμε και απο αλλους μια τετοια αιθερια υπαρξη σαν την δικη σου ξεκινωντας απο τον κυριο κουχλερ . Τι θα λεγες να πηγαινες μια βολτα απο το γραφειο του;" μου ειπε νευριασμενη.
" ευχαριστως " της ειπα με ενα υφος απαξιωσης και κλινοντας αποτομα την πορτα.
Πουστη πουσταρα ακομη δεν αρχισε το σχολειο θα παρω απουσια ! Για ολα φταιει αυτος ο ηλιθιος !
Ωραια 30 λεπτα βαρεμαρας εξω απο το γραφειο...και καθως εχω αποροφηθει κοιτωντας το κινητο μου ακουγεται μια φωνη απο διπλα μου.
" Οπ και συ εδω κουκλα ;"
Αααγκρρ ο ηλιθιος ο Γιωργος!
"Ναι και εγω εδω και θα σε παρακαλουσα να μην με αποκαλεις κουκλα και μονο που μου το λες εσυ αηδιαζω."
"Τσ καποια ξυπνησε με νευρακια μαλλον πρωι πρωι" στρυφογιρνοντας τα ματια του και με ενα ηλιθιο βλεμα.
" Μια χαρα ημουν μεχρι που σε ειδα και σταματα να με κοιτας μς αυτο το ηλιθιο βλεμα βλακα !"
Ντρινννν ! Ακουστηκε το κουδουνι και σηκωθηκα γρηγορα περνωντας την τσαντα μου ομως με τραβηξε απο τον καρπο και με κωλησε αποτομα στον τοιχο βαζοντας το ενα τοθ χερι δεξια και το αλλο αριστερα.
"Εμενα κουκλα δεν θα με βριζεις"
" Τι εγινε Γιωργακη θιχτηκες;" του ειπα σπροχνωντας τον .

Ευχομαι να σας αρεσε εως εδω
Πρωτη φορα γραφω βιβλιο σορυ για την ορθογραγια θα ανεβαζω καθε εβδομαδα κεφαλαια . Σχολιαστε να μου πειτε την γνωμη σας♥♥

Λαθος Η Παθος;Where stories live. Discover now