κεφαλαιο 8

10 1 0
                                    

"Λοιπον ακου" μου ειπε και εγω εμεινα λιγο να τον κοιταω για καποιον περιεργο λογο προσηλωμενη. " για να αλλαξεις εξωτερικα και να φαινεται ωραιο σεξυ και δυναμικο πρεπει να ανεβασουνε την αυτοπεποιθηση σου αλλα για να γινει αυτο πρεπει να εισαι ωραια . Οποτε αυριο θα φορεσεις ενα συνολο απο αυτα θα βαφτεις θα φτιαξεις μαλλι και θα ερθεις αυριο σχολειο να σε δουμε οκ; " τον κοιταζα σαν μικτο παιδι και ακουγα προσεκτικα την καθε λεξη πογ εβγαινε απο αυτο το υπεροχο στοματα ΕΕΕ εννοω απι αυτην την γουρουνοφατσα.

" οκευ θα δω τι μπορω να κανω αλλα δεν σου υποσχομαι τιποτα γιατι αν ειναι τιποτα ξετσιπωτα εγω δεν τα φοραω να γινω ξεφτιλα και να βγαλω και ονομα οκ;"  του ειπα και εκεινος εδειχνε να βαριεται λες και υου εκαναν κυρηγμα οι καθηγητες. Επειτα γυρισε και με κοιταξε με αυτα τα υπεροχα ματια εννοω τα τελειως συνηθισμενα και βαρετα ματια του.

" γατουλα αν δεν τα φορεσεις σου ειπα και πιο πριν τι θα συμβει και το χειροτερο ειναι οτι θα σου αρεσει ακ και κοιταξες να τα φορεσεις ολα και οταν λεω ολα εννοω μεχρι οχι απλως το βρακι αλλα και την καλτσα που μου ερχεσε με βανσ και καλτσα με μοβ καρδουλα αιντε" ειπε και ενα μικρο γελιο βγηκς απο το στομα του.

" εεειιιι η καλτσες μ ειναι γλυκιες και επειτα πιος νοιαζετε αφου κανεις δεν παρατηρει τις καλτσες.." του ειπα με ενα παραπονο στο προσωπο.

" 1ον για τις εχω παρατηρησει εγω σιγουρα το εχουν κανει και αλλοι και 2 αυριο γατουλα ειμαι σιγουρος πως θα σε κοιταζουν απο τα νυχια εως τις καλτσες για αυτο φροντισε να ειναι και βαμμενα " μου ειπε νε ενα καπως προστυχο βλεμμα καθως με ειχε πλησιασει για καποιο λογο υπερβολικα πολυ επικινδυνα .

Τοτε εγω γουρλωσα τα ματια μου και αυτος οταν ειδε την αντιδραση μου χαμογελασε στραβα και συνεχισε να με πλησιαζει καθω εγω πηγαινα ολο και πιο πισω οταν εκανε εστω και ενα βημα και συνεχιζα μεχρι που.... ΤΟΙΧΟΣ ΟΧΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ; ΤΟΙΧΟΣ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ ΑΣ ΠΟΥΜΕ; ανεβηκε σιγα στο κρεβατι και με πλησιασε τοσο πολυ που ενιωθα την καυτη του ανασα τοτε ξεροκαταπια και του ξεφυγιε ενα μιξρο γελακι.

" Τι εγινε γατουλα σου τελειωσε το σαλιο ; γιατι αν θελεις μπορω να σου δωσω λιγο" ειπε και με κοιταξε πονηρα.

Εγω πλεον ανημπορη να μιλησω εγνεψα γρηγορα αρνητικα και αυτος γελασε

" καλα γατουλα εσυ χανεις.." συμπληρωσε και επειτα απομακρυνθηκε .

" λοιιιποοον εγω γατουλα πρεπει να την κανω οποτε τελως το μαθημα για σημερα τα λεμε στο επομενο μαθημα α και μην ξεχαστεις αυριο γιατι θα υπαρξουν επιπτωσεις που κατα βαθος ξερω πως θες αλλα φοβασαι αντιος τωρα " μου ειπε καθως βγηκε απο το παραθυρο και το εκλεισε.

Επεσα γρηγορα στο κρεβατι και για μια στιγμη νομιζα οτι το εσπασα απο το βαρος μου και επειτα ξεφυσηξα. " φιου that was close"   ειπα και εμεινα να κοιταω για λιγη ωρα το κινητο μου επειτα εβαλα μουσικη και ξεκινησα να χορευω. ΝΑΙ ζορευω και μαλιστα πολυ καλα μπορω να κανω οτι θελετε απο τουερκ εως τζερκ εως και σαικεντελικ. Περιεργο ε; το ξερω αλλα οχι μπροστα σε κοσμο!!! Μπροστα σε κοσμο μονο μονο αν υπαρξει αναγκη η καποιος διαγωνισμος. Μεταωξαπλωσα εξουθενωμενη στο κρεβατι και τα βλεφαρα μου αρχισαν να κλινουν .

Aint got no tears left to cryy so im picking it up picking it up im loving im living im picking it up ohhhhh ναι αυτο ειναι το ξυπβητηρι μου σηκωθηκα επλινα το προσωπο μου εφαγα εκατσα λιγο στο κινητο επλινα τα δοντια μου και ανοιξα τις σακουλες.σβαλα οτι πιο σεμνο ειχε εκει μεσα αν μπορουσε κατι να θεωρηθει απο εκει σεμνο γιατι ηταν λες και πηγαινα σε επειδηξη της βικτοριας σικρετ και μαντεψτε ημουν το μοντελο.

Τα εσωρουχα ηταν ολα τοδο προστυχα... το 1 συνολο μαυρο δαντελοτο το αλλο κοκκικο δαντελοτο και ολα σεξυ και φυικα πορδοκοφτες στην καθομιλουμενη στρινγκ . Τι να βαλω τωρα εγω απο αυτο; τελος παντων!!! Τα εβαλα αν και υπηρχε μια επιπλοκη στο σουτιεν καθως ο τυπος νομιζε οτι ειμαι τιποτα σχεδον αβυζη και μου πγρε  νουμερο b . B!! Πιυ εγω φοραω D και πλεον μου ειναι και λιγο μικρο αλλα εκανα μια προσπαθεια και το εβαλα και ας ξεχυλιζε το στηθος μου απο ολες τις πλευρες επειτα εβαλα ενα μαυρο τζιν με σκισιματα και απομεσα ενα δυχτιοτο καλσον μετα για μπλουζα εβαλα ενα τοπακι πανω απο τον αφαλο ροζ , ισιωσα το μαλλι μου και πηγα και βαφτηκα δηλαδη εβλα μασκαρα , πουδρα, κονσιλερ και ενα λιπγκλος ελαφρως ροζ. Δςν με αναγνωριζα ημουν πραγματικα παρα ποκυ ομορφη. Πηρα την τσαντα μου και η μανα ειχε μεινει να με κοιταζει εκπληκτη καθως ταυτοχρονα αφριζε απο ταν νευρα τηα βλεποντας το ντυσιμο μκυ για το σχολειο αλλα εγω βγηκα γρηγορα και αδιαφορα πριν προλαβει να με βρισει.

Λαθος Η Παθος;Donde viven las historias. Descúbrelo ahora