Της ειπα και ξεσπασαμε και οι δυο σε γελια.
Την επομενη μερα ανακοινωθηκαν τα ζευγαρια για τον διαγωνισμο. Η εβε μπηκε με τον Μιχαλη που της αρεσει και εγω με τον Γιωργο. ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ!ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΠΟΤΕ ΝΑ ΗΡΕΜΗΣΩ;; η μερα κυλησε βαρετα οπως ολες οι αλλες και στο σχολασμα νιωθω καθως περπαταω ενα χερι στον ωμο μου. Γυρναω και βλεπω το Στρατο "Γεια σου Εμμανουελα "
Οταν με ειπε με το ονομα μου ειχα μεινει . "Γεια σουυ..εμμ πως ειπαμε οτι σε λενε ;" του απαντησα και αυτος με ενα μικρο ειρωνικο γελακι μου απαντησε " Στρατο με λενε αλλα νομιζω οτι αυτο το ξερεις ηδη." Αρχισα να κοκκινιζω μα δεν απαντησα μεχρι που φτασαμε σπιτι μου και τοτε μου εδωσε σε ενα χαρτακι το τηλεφωνο του και μου ειπε " Να εισαι ετοιμη στης 9 θα περασω να σε παρω." Εγω παλι δεν απαντησα γιατι ειχα μεινει εκπληκτη απο αυτο που μου συνεβη μολις τωρα και απλως ανεβηκα γρηγορα τα σκαλια πηγα στο δωματιο μου πηρα τηλεφωνο την εβε και ξεκινησα να τσιριζω τοσο που πιθανον να με ακουσε και το αλλο τετραγωνο.Το απογευμα ξεκινησα να ετοιμαζομαι. Εκανα μπανιο ισιωσα τα μαλλια μου και εβαλα ενα μαυρο τζιν σορτσακι με ενα ωραιο ρομαντικο τοπακι. Επειτα βαφτηκα και στης 9 η μουν κατω απο το σπιτι μου . Και τοτε εμφανιστηκε ο Στρατος πιο ωραιος απο ποτε. Κομψος , γλυκος , ρομαντικος.... "πανω στην ωρα " μου λεει και του απανταω " Ναι ο τελειος συγχρονισμος". Μπηκα στο αυτοκινητο και πηγαμε να φαμε πιτσα στην πλατια το βραδυ κυλησε πολυ γρηγορα και αφου η ωρα ειψε παει εντακα μιση ειπαμε να φυγοθμε . Με αφησε σπιτι και πριν προλαβω να βγω απο το αυτοκινητο με τραβηξε και μ εδωσε ενα φιλι μικτης διαρκειας . " Καλυνηχτα Στρατο " του ειπα και βγηκα απο το αυτοκινητο . Ηταν το πρωτο πιο ωραιο βραδυ της χρονιας ημουν πολυ ενθουσιασμενη.
Αυτο ηταν και το 5ο κεφαλαιο παιδια . Τα λεμε στο 6οο♥♥
YOU ARE READING
Λαθος Η Παθος;
RomanceΜια 16χρονη ερωτευεται τυχαια τον πιο λαθος και σπαστικο ανθρωπο . Παρολο που ειναι φανερη η διαφορα μεταξυ τους σε ολα αραγε θα αφεθουν σε ενα παθος το οποιο θα τους οδηγησει σε ενα χαρμοσηνο τελος η ενα παθος θα οδηγηθει σε ενα τεραστιο λαθος για...