Alina era total surprinsa,stia ca va trebui sa se bata pentru coroana ei dar mai stia ca nu ma vi usor.Emilia si Miruna au fost trimise sa o ajute sa isi recupereze coroana de la Vincenzo.
peste 2 zile...
Era o zi de miercuri ca orice zi,asa parea.Dintr-o data peretele a fost distrus de 3 gemeni.Toti elevi s-au panicat si au fugit din clasa numai Miruna,Emilia si Alina care era putin sperita au mai ramas ca sa ii infrunte.Toate au spus cuvintele magice si cat ai clipi s-au transformat in niste printese fabuloase si gat de lupta.Miruna si Emilia au venit si cu un mic animalut de pe planeta Alinei.O chema holly.Holly era acolo cu un scop.Avea o pijuterie la gat care activa si le teleporta pe fete intr-o arena speciala unde se pot lupta.
Alina,desi ii era cam frica,sa dus prima urmata de Emilia si Miruna.Nu era asa de usor cum pare asa ca fetele au facut foarte repede un plan numai ca chiar atunci cei 3 gemeni au creat un monsrtu floare.Stiind ca aceasta eset intr-un fel slabiciunea Alinei.Dar Alina nu s-a lasat deloc intimidata si a luptata....Fetele au respectata planul si cu foarte multa munca au distrus mosntrul.Au mai ramas decat gemenii,care se artau cam speriati.Emilia si cu Miruna auinvatat-o pe Alina o vraja super puternica care se face in trei.Stau fata in fata fiecare incapand cu Alina si termnand si Emilia isi spune numele planetei sale si apare o bagheta magica,dupa aceea trebuie sa puna baghetele asa:Alina o tine dreapta iar Emilia si Miruna trebuie sa tina capetele baghetelor in spatele baghetei Alinei.Dupa singurul lucru care il mai au de facut este sa spuna toate in acelas timp "STARLIGHT"(spun de fiecare data star siind ca Alina este cea mai puternica printesa)...Alina era foarte mandra de ea,atocmai a avut prima ei lupta,dar stia ca nu se termina aici,era gata sa lupte pentru as elibera paritii si pentra a isi lua coroana acasa.Fetele au uitata complet ceva AVEAU PRIMUL LOR CONCERT ACUM...dupa cocert fetele au avut o surpriza in florile din cabina de proba stralucea ceva era o steluta a Arisului,care apartine coroanei si char cat ai clipi a disparut si s-a intors la coroana...am uitat sa mentionz ca stelutele de pe coroana Arisului au fost trimise pe Pamant pentru ca Vincenzo sa nu le gaseasca,si tot la fel s-a intamplat si cu Alina,a fost trimisa pe Pamant pentru a fi in siguranta...VA CONTINUA!!!!!!