Dneska mě Ann bude koupat.Já tak nechci. To je jedna z nejhorších věcí v mém kočičím životě. "Micy!" Zařve Ann až z toho málem ohluchnu. Tak jo Mic, jde se na to to zvládneš, jen k ní poslušně přihopkáš, ona tě strčí do vany a zas můžeš odejít. S traumatem na doživotí.
Pomalu sem se tedy odšourala do koupelny. Ta voněla nějakym šamponem či co, jelikož už měla napuštěnou mou mini vanu, v ruce držela mou houbua na tváři jí pohrával úšklebek typu "MUHAHA, těš se na svou dnešní smrt." Ani sem nemrkla a už sem byla v horké vodě. Chvíli mě nechala si hrát s mojí kačkou,
ale pak mě chytla za hřbet a začala mě drhnout něčim co vonělo jak čokolada,
ale bylo to růžový...opět. Pak mě z vody vyndala položila na ručník a řekla ať čekám. Po 30 min nekonečného mrznutí na osušce mě schladila a opláchla pod ledovou sprchou. Následně zapla fén, kterým mě vysušila. Když mě pustila, běžela jsem k zrcadlu a nemohla uvěřit svým očím. Vypadala jsem jak..jak růžový marshmallow přízrak.
A ještě k tomu fluffy jak nějakej polštář. Ještě chybělo mi na čelo nalepit roh a byla bych complete.
Najednou někdo zazvonil. Jako vždy sem se lekla a myslela jsem si že je to pošťák, jelikož chodí každou středu Ann lichotit a sbalit. Ann je však tvrdohlavá a nedá se. To je dobře, protože bych ho pak musela vykuchat. Málem si jednou totiž mou maličkost spletl s rohožkou. K mému očekávání k nám nezavítal pošťak, ale někdo daleko horší. Anniny 2 výstřední kamarádky se svými pugy v kabelkách. Nesnášim hlavně ty 2 psíky. Vždycky mi všechno roztrhaj a sežerou. A ty dámičky? Ty si mě chumlaj natolik, až strácím dech. "Áááá, no není rozkošná?" " Ano, úplně jako cukrová vata." ach jo pisklavý hlasy jsou na scéně. "Asihch, pojď ke mně zlatíčko, tak moc si mi chyběla."....
A tak to probíhalo celý den až do večera, kdy se konečně uráčily odejít. Byla jsem z toho všeho tak unavená, že sem usla na zahradní židly...."Sweet dreams to you Mic," slyšela jsem ještě a pak už jsem nadobro propadla do říše snů.
ČTEŠ
Micy Live😺
HumorKočka příběh je tu !!! Love, crazy i smutek bude kočka mít. Její panička bude na zhroucení. 😻😼😿