CHAPTER3~💜

39 4 0
                                    

Aku bermain bersama n adik ku haneun.. Dia bru je 6 thun tpi lasak dia n aku.. Kk aku mengalah hahaha

"Aniya! Haneun jgn ganas sngt akk ni dh la skit lagi la kau sepak aku haih sbr je la budk"kata ku n geraman
"Aaa. Mianhae unnie.. Haneun kn budk lagi hehe"kata yg sngt lembut
Aku dn adik aku si haneun ni main la kejar kejar smpai pasu bunga omma pecah..
Pompompom!!!
S
k
i
P

Omma sungguh baik smpai kn n kata kata yg manis.. Aku bersyukur mempunyai omma yg berkasih syg.
."jinjja! Jungcae.. Tolong kemas kn pasu bunga tu.. Haih klau x kemas omma x nk belaje cendol cmpur choco
..aku dn haneun tergelak smpai tergolek HAHAHA😂😂
"YELA omma"kata ku ngn semangat
..
2 minit..

Omma ku sngt busy n kerja penghantar bunga.. Lalu aku curi curi keluar untuk jumpe n member..

"Dumdum.. Hehe omma x dengr la"kata ku dlm hti..
S
K
I
P
Di rumah park jaymin... Aku dn shin jun yoon dan veun berada dlm bilik jaymin..

"APE KITA NK BUAT SEKRG EN.. "KTA PARK JAYMIN ..
"HAH! Aku rsa kita gi gym nk.. Bole kurg kn berat aku ni asyik naik je --"kata shin jun memmg kelakar dn yg lain menjeling ke arah mata nya..

Aku berfikir untuk membuat pentadingan ramen tpi aku kekurgan duit baik aku ajak diorng lukis potret je😂👏.
"Hah ape kata kita buat challenge ramen nk x.. Spe dpt no. 1 aku bgi dia cabruay🙂
Aku nk jwd ke x... Bengong betul author patutnya jawad je la kn HAAHA
...
"WEY MEMBER SEKALIAN.. Aku x de duit la nk beli.. Aku rsa aku balik je la".kata ku sngt sayu

Ttba park hiroto dtg secara tiba dn cuba untuk mengoda aku.. Tpi hti aku hnya untk seorg wira yg selamat kn aku hri tu je..

"Annyeong baby, dont worry amik je duit ni dri sya.. Yg pentng awak ttp..

(Author:x sempat nk sebut syg ke HAHA)
LALU dgn pants aku sepak dia punya bird dn aku larikn diri😨.
"Ergghh menyampah sial n jantan gatal mcm tu nk je aku bunuh dia eeeee geram nya aku"kata aku penuh geram..

....

Jaymin:knpe n jungcae? Pelik lah dia sekrg
Shin yoon:kn agaknya dh byk kli mkn cili kot
Veun:x baik la.. Mungkin seblik nya de hikmah... Kita syak dia la esok smpai ke umah dia nk x chingu??
All; mesti la nk
Hiroto:auuu skit siot.. Ppm tu aik ganas betul
Jaymin:sbr je la oppa ku hiroto~ppm mcm tu x leh buat menantu~

S
K
P
..

Aku berjalan dn smpai ke rumh ku..
De seseorng dtg tpi seperti nya namja itu aku penah nmpk dekt mne en..

Aku membelek di kebun bunga mkcik aku.. Aku sempat intai si wira tu tngh wat pe..
Lma aku termenung..

Ttba dia dtg;
"Hoi! What are you doing?.. Kata manis dia membuat aku pengsan.. Apa tah lagi muke dia berdepan n ku..
1 MINIT TERPENGSAN...

S
K
P

...DI DLM RUMH KU... DIA MENJAGA AKU KETIKA AKU X SEDR DIRI..

"ADUUH.. SKIT NYA KPLA AKU.. Ttba.
Arghgggggghhhg"aku menjerit
"Hmm. "(Senyum)
En mamat ni senyum je erk
"Jinjja! Ape awak buat at sya..mengapakh semua pakaian dalam sya berselerak..jgn jgn awak (dia tutup mulut aku lalu membawa terus ke toilet)

-----GDNINGHT-----💤

HUH aku sngt suka n sikap dia baik esem suka tolong org..haih bole buat lelaki idaman ni..tpi dia ek yg pewira tu.

Aku try ckp n dia~tpi sebliknya aku x suka lyn sngt n lelaki..

"Awak...bole awak intro awak punya self"kata aku yg sgt manis manis gila mcm gula..

Dia hnga pdng je..

"Okyy..sya ialah kookie keturunan drpda maharaja mizuya..sya berumur 23 dn mk ayah sya sudh tiada akibat~(pjg citer)...dn sya nk kenalkn pembantu peribadi arwah ayah sya...dri merupkn dri shine.. Korg dua org sila intro dekt jungcae cpt!

.."baik tuan vampire"..kata semngt
"Sya ongniel umur 16..
"Sya woojinyoung umur 20..
Selmt berkenaln..erm sebelum tu kmi nk kosong kn umh ni dn letkn brg bru iaitu brg dri vampire..kerana jungcae telah menjdi ahli bru kmi!

What...f**k.

"Mian jungcae...inilah hrpn yg ayah sya nk..kata sayu..
"Bole tpi..bole kn awak jaga sya..sebb sebelum..."
"Sya thu dh segalanya"kata kookie penuh priang..

Mlm aku mkn biskut dn nonton drama horror..si kookie ni lak kacau aku n jelmaan dia tk terkejut aku HAHAHA

"KOOKIE!JINJJA HMPIR MTI SYA DIBUATNYA."
HAHAHAHA DN KMI BERDUA TIDUR DI RUANG TAMU TNPA SEDR--

"HAHAHAHA DN KMI BERDUA TIDUR DI RUANG TAMU TNPA SEDR--

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Tepat pukul 7:20..
Aku bgun degn x sedar.. Si kookie biskut tu dia tido sepruh dri aku.. Aku pun amik botol... Ketuk dia

"ARGGGGHHG... KOOKIE OII BANGUN."dh mcm org gile
"What! What happen i do"
Eee mamat biskut ni bole lgi dia kata what happen serdangkn dia bring atas aku.. Bengong betol.
"Kookie eeee... "(Aku ketuk kepla)
Hah bru dia bgun... Dia pulk tumbuk aku..
"Eee... Ingat budk budk ke main main"
"Enth... Cae mrh cute la"..
Aku pukul bontot dia kasi stop main kerja kerja.... Dn tmbh pulak main tarik rmbut... Mcm mcm perangai aku sekrg.

S
K
I
P
Omma bru hbsi masak dn kebetulan tempt kmi gduh dekt je n meja makan.. Ape lagi omma pulk yg sibuk

"Aik hri ni main kejar kejar ye.. Esk lusa dh nk kwin.. Kata omma yg gile merdu..
Aku buat muke masam dn si kookie tu berebut n aku... Alah makn kimchi je pun...

Selesai mkn.. Aku bwk jumpe si kookie ni kwn aku di sekolh.. Alah x de spe leh nmpk dia... Melainkn org yg akh knl..

---mianhae klau x lengkap----
#plsvotemyff
#limietd1- 5 ep~

vampire falling In Love Of ❤Where stories live. Discover now