Sultan Suleyman & Hürrem Sultan

8K 11 3
                                    

See lugu räägib Sultan Suleymani ja Hürrem Sultana elust. Loo mõte on tulnud Sajandi Armastusest/ Muhtesem Yüzyil-ist, aga see tuleb ikkagist teistsugune. (On ka sarnasusi) Ärge unustage - Kui te leiate midagi, mida Sajandi Armastuses polnud, siis see ongi teistsugune!

Hürrem Sultan - (1500 - 1558) Endine nimi Alexandra, sündinud Ukrainas.

Nende küla ründavad tatarlased, tapavad Alexandra ema,isa venna. Alexandra röövitakse, tema kallim Luca/Leo jääb sinna. Alexandra on otsustanud pigem surra, kui veeta kogu oma elu orjana Sultani haaremis, kui aga ta kuuleb, et armuke, kes võidab Sultani südame ja sünnitab talle poja, omandab mõjuvõimu, mille sarnast pole ühelgi naisel maailmas on Alexandra otsus kindel - Temast peab saama Sultani ametlik naine.

Sultan Suleyman - (1494-1566)

Ta oli kõigest 26 aastane, kui pidi pärast isa surma riigi juhtimise üle võtma. Erinevalt oma isast pööras ta peatähelepanu Euroopale, alustades kohe pärast võimule saamist sõda Ungariga. Sultanil on kokku 8 last, kellest 6 ema on Alexandra. Suleymani üks ja ainuke "vend" ning parim sõber on Ibrahim - Kalurikülas sündinud poiss, kes rööviti 8 aastaselt, kuid erinevalt valitsejast on Alexandra ja Ibrahim vaenlased.

Ibrahim Pasha - (1493-1536)

Kaluriküla poiss, kes rööviti 8 aastaselt. Peamine vastane/rivaal - Alexandra. Tal on väga suur "janu" võimu järele, ta tõuseb ja tõuseb ning lõpuks jõuabki tippu, natukene alla Sultani - Ta on suurvesiir, Hatice Sultana naine, Ülemväejuht, ta oleks ka kojaülem, kui seda poleks napsanud ära Malkoçoğlu Bali Bey, nii on ta ka vihane tema peale, kuid peamine viha on siiski Alexandra peale, ta püüab teda igatmoodi ära hävitada, kuid ei õnnestu, sama teeb ka Alexandra ja temal tasapisi õnnestub ka see, ning lõpuks õnnestub täielikult (Võibolla)

Hatice Sultan - (1496-1538)

Sultani emand Hatice, Sultani õde. Ta tahab endale väga last, pärast mitme ebaõnnestunud korra järele see õnnestubki, ta saab kaksikute emaks. On mõnikord Alexandra peale vihane ja pettunud, kuid enamasti on neil väga hea läbisaamine. Ta ei tea midagi Alexandra ja Ibrahimi vahelisest võitlusest, kuid on märganud, et ega nad hästi läbi ei saa. Ta muretseb hästi palju ja ta kardab hirmasti Ibrahimi pärast.

Mahidevran Sultan - (1498-1581)

Nagu ka Ibrahimilgi on ka tema peamine vastane Alexandra, kuid Ibrahimiga on tal hea läbisaamine.

On Sultani esimene naine ja sünnitab Sultanile 2 poega. Erinevalt Alexandrast, pole tema olnud kunagi haaremis. Valide Sultan pooldab Mahidevrani ja ta on samuti Alexandra vastu. Aga peagi käib üks suur plahvatus Alexandra ja Mahidevrani peas, ning nad hakkavad hästi läbi saama.

Mis toimub kus, millal ja kuidas.. Seda saate juba lugeda mu juttudes :)

xxKetzxx

Sultan Suleyman & Hürrem SultanWhere stories live. Discover now