/Mahidevran Sultani POV :
Oleksin olnud väga õnnelik, kui mu peas poleks vilkunud ikka üks ja see sama - Sultan Suleyman ja see ORJATAR! Võtsin kitsejuustu suhu ja mõtlesin millegile heale, nagu näiteks minu ja Sultani armastusele, järsku ütles Valide: ".................
"Sa hakkad käima vähemalt kord nädalas siin ja homme hommikul tuled kindlasti!"
Naeratasin ja vastasin : "Kui te nii arvate!"
Alexandra POV :
Avasin ukse ja ma nägin seal Sultan Suleymani, minu armastust. Tegin nii nagu Sümbüll oli mulle eelnevalt pähe tagunud, kummardasin jälle teatud kõrgusele, läksin kummardades Sultani juurde, kükitasin, suudlesin ta "kildi" saba ja ootasin kuni ta mu üles tõstab. Siis ta tegigi seda, ta tõstis mu ülesse, ma tundsin end megaõnnelikult, õnnelikumalt ei saakski end tunda, mu süda tuksus 45 000 korda sajandikus! Uus rekord jällegist. Ma võingi neid rekordeid vist tegema jääda, mõtlesin omaette. Sultan vaatas terve see aeg sügavalt mu silmadesse, mul läksid jälle jalad nõrgaks, ainult ma proovisin seista, ma üritasin seda kaua aega. "Loodan, et Sultan ei märganud mu üritamist!" Mõtlesin ja vaatasin uuesti Sultani silmadesse, mul tuli kange tahtmine teda suudelda ja siis see juhtuski.. Sultan suudles mind, uhh see oli maailma parim tunne ja see pidi just praegu juhtuma, ma kukkusin jalgade nõrgenemise tõttu, Sultan hakkas juba abi kutsuma, kuid ma ütlesin :
"Palun ärge kutsuge abi, ma saan ise hakkama." Sultan aitas siis mind istuma, ma rääkisin talle, et mu jalad just nõrgenesid, ta muretses väga mu pärast. "Ma olen vist 7. taevas," mõtlesin omaette. Sultan võttis mind enda kaissu ja jällegist me suudlesime...
HOMMIKUL
Mahidevran Sultani POV :
Hommik oli käes, pidin kohe hommikul minema Valide Sultana juurde teda külastama. Gülsah aitas mul riidesse sättida, alustasin minekut, lootes, et orjatar on Sultani juures minema läinud. Mulle tuli vastu Sümbüll. "Kas orjatar on ikka Sultani juures?" küsisin huuli närides ja käsi maššeerides. "Sultani emand, orjatar Alexandra pole veel tagasi, ta on siiani Sultani juures." "Sümbüll, väga hea nali tõesti." Ütlesin lootes, et ta tegi nalja, kuid Sümbüllil oli maailma kõige tõsisem nägu peas, ma hakkasin karjuma : "Ei, Ei, miks just minuga nii juhtub? Eiiiiiiiii" Sümbull ehmus kohutavalt ja ta kutsus mu juurde Gülsahi, ta kõndis minuga Valide Sultana ruumi poole..
Valide Sultana POV : Täna pidi mu juurde tulema Mahidevran, loodan väga, et tal on meelest läinud see orjatar. Mis mu pojal arus oli, ei tea. Lasin tuua valget veini ja suupisteid -
Kitsejuustu, tikreid, aplesine, mandariine, õunu, arbuuse ning halvaad.
Need olid Mahidevrani lemmikud! Pidin talt peast välja ajama selle piinliku öö, sest muidu oleks ta purunenud ja siis poleks tast enam kippu ega kõppu, Sultan jätaks ta maha.
Sultan Suleymani POV :
Magasin koos Alexandraga, ta magas nagu ingel. Alexandra ärkas, ning ta tõusis kohe kummardamiseks. "Valitseja!" Naeratasin talle ja me kallistasime.
Alexandra POV :
"Alexandra, kas sulle meeldib haaremis?" "Muidugi valitseja."Luiskasin nii osavalt, kui oskasin, sest tegelikult ei meeldinud mulle seal põrmugi. "Hästi." Ütles Sultan ja ta püüdis varjata oma näos midagi salakavalat, kuid meeldivat. Oskasin vaadata Sultani nägu nii, et ma saan aru, kas ta varjab midagi või ei, praegusel juhul ta varjas ning ta ilmest ja naeratusest- sellest pehmest ning kaunist oli aru saada, et ta mõtleb millestkist meeldivast.
YOU ARE READING
Sultan Suleyman & Hürrem Sultan
RomanceSee lugu räägib Sultan Suleymanist & Hürrem Sultanast. Head lugemist!