Capitolul V Lamele sangeroase

80 7 2
                                    

Toți au făcut petrecere in pijamale chiar si băieții la petrecere erau

Ioana Mia Cristina Denisa Andra Mihai Cosmin Raul Derya . Au făcut petrecerea iar la Mia . S-au jucat adv sau pro . Au avut provocări gen linge covorul scuipal pe x, mananca frunze etc..

Pana la urma s-au culcat. Mia a avut un vis de a o tăia cu o lama pe Derya . Miei i se făcu frica.Nu a putut sa doarmă . La 12 noapte Derya e somnambula si se duce la baie si se taie pe mâini cu o lama bine ascuțita ruginita.

Din perspectiva Miei:

Am văzut-o pe Deryana ca se duse la baie. Cred ca vr sa facă treaba mica . M-a duc spre ea si o vad tăiată pe mana plină de sange imi rupea iubitul Ursulet. Am tipat la ea sa înceteze, sa uitată cu fata aia sângeroasă si a început sa m-a alerge cu lama . Am tipat si cred ca am trezit toată casa . M-am dus in camera in care toți dormeau . Când am văzut ca toți dormeau si o vad pe Deryana dormind cu ursul meu .Ma uit la ea nu avea nici o pata de sânge si nici tăiată nu era. Cred ca mi-am imaginat totul . Dar părea așa de real.

M-a duc la Derya si o întreb ce a făcut. Imi răspunde ca sa o las sa doarmă ca ii e somn.Nu am mai avut somn . M-a duc la Raul si ii spun ce sa întâmplat. E foarte frumos ..

Mia:Raul trezește-te !

Raul: Da Mia ce sa întâmplat ?

Mia: Pot sa dorm lângă tine ? imi e frica iti spun dimineața de ce

R:Da poți, vino aici

Mia s-a pus lângă Raul, iar el a îmbrățișato.Ea tot aude sunete ciudate câteodată voci câteodată doar niște simple sunete de parca se deschide o ușa. O sa ii spune lu Ana tot ce sa întâmplat. Ea știe ce ii sa întâmplat in copilărie si e singura dintre prieteni ei care a văzut ceva

•Dimineața•

Ana: Ooooo, Mia sa culat lângă Raul

Mia: Fă taci, sa iti spun cv sper sa nu m-a crezi nebuna

Ana: Eu nu te cred nebuna pentru ca știu ca deja esti, spune Ana râzând

Mia: Ieri seara la 12 am văzut-o pe Derya varăta ca s-a dus la baie se tăia pe măini si era cu ursu meu i-l rupea. Am tipat la ea sa înceteze si dupa ma alergat pana in camera. Când am intrat in camera ii vad pe toți darmind chiar i pe Derya, ma uit la ea si o vad fără nici o rana dormea cu ursul meu , mi-a fost frica si am dormit cu Raul atâta tot..

Ana: OMG eu te cred ca in copilărie știu ce am văzut..

Ursuletul fantomaWhere stories live. Discover now