Banchetul din liceu

73 6 1
                                    

Ca in fiecare an scoala organizeaza un banchet de sfarsit de an cu totata scoala . Adica toata lumea sta in clase mancand si ascultand muzica . Clasa Miei , Ioanei si a lui Mihai era  fix langa cea a Derianei , Raul si Cosmin ...

Mia iesi din clasa si se duse la baie sa se mai aranjeze cand vazu in oglinda o lumina care spunea Sunt bine ....Defapt aici e mai bine decat unde esti tu . Imi lipsiti toti .

Atunci Mia cazuse pe jos . A murit pt cateva secutnde in timp ce spiritul ei iesise din corp si o vazuse in partea dreapta pe cristina care a vorbit cu ea mai devreme , si in partea stanga a vazut o umbra in care era prinsa mama sa . Mia s-a apropiat de cristina , dar exact cand sa o atinga Cosmin ii turnase juma' de galeata de apa in fata .

Mia: - Ce e inenregula cu tine ?!

Cosmin: -Si vroiai sa te las lesinata aici ?

Mia:-Nu conteaza , ori cum mersi .

Cei doi au inceput sa povesteasca despre intamplari bizare si Se aupropiau din ce in ce mai mult.

Tocmai cand ioana intra in baie :

Ioana:-Mia ti-am adus rujul.......

Ioana ii vede pe cei 2 aproape sarutanduse .

Ioana:- Eram sigura... Voi sunteti cei mai ... Aggghhh. Sti ce ... voi pleca

M :- OMG. Ce facem? S-a inteleles altceva din ce faceam

C:- Mda , acum sa vad cum o impac la loc

DIN PERSPECTIVA IOANEI:

Nu pot sa cred . Baiatul de care imi place si care sunt cu el ma inseala ?! Si prietena mea e o curva .... Wow. Cand am spus ca voi pleca o sa plec de tot .

Ioana lua un cutit ascutit sa isi  taie capul . Nu prea Avea vointa sa faca asta , Dar o umbra ii spunea sa o faca .

Fix cand era aproape de gat cosmin a intrat in camera fara camasa si a luat0 in brate pe ioana si i-a soptit ca e o neintelegere . Ioana colpesita ierta totul

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 01, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ursuletul fantomaWhere stories live. Discover now