***от името на Бела***
На другия ден отключихме стаите. Някой бяха легнали на Земята, втори на леглото, а трети под леглото. Бяха за смях. Ние се смеехме , като откачалки , ама тихо да не ги събудим. По -късно станаха да закусват. Погледнах сестра ми и Куки погледна братовчед му.
-Как беше вчера? - попитахме двамата в един глас и сложихме една мазна усмивка. Те ни гледаха с погледа : "Ща те убия ". Днес щяхме да видим новата къща на сестра ми и годеника й, моя бъдещ зет. (Хд) .Години по-късно
Сестра ми забременя . Щях да ставам леля. Решихме с Джнгкук да се преместим в сестра ми докато роди да й помагаме. По цял ден зета беше на работа. Ние решихме , тъй като сестра ми трябваше да си почива, решихме да и възложим задача. Нека да купи неща за бебешката стая.
Имаше една слугиня и гледаше тека любено Джнгкук. Тека мразеше сестра ми. Много пъти тя ми казва, че тя я гледа злобно. Беше ме страх да не навреди на бебето на Габи. Един път като загледа Джнгкук , лили умирам да се сбия с нея.
Имаше и други слугини , но те бяха много по-добри от тази овца. Един ден като загледа Джнгкук. Лили полудех.
-Какво го гледаш маа? Нестига , че гледаш сестра ми толкова злобно, но и гледаш гаджето ми. Как смееш?Джнгкук се обърна като ме чу и се усмихна.
-Махай се от очите ми и повече да не те виждам.
- Но госпожице аз. .. - но я прекъснах.
-Слушаш ли ме, от сега на татак да не съм те видяла да гледаш гаджето ми или сестра ми или ще те изгоня като кученце разбра ли ме?Таз замълча. Джнгкук дойде към мен да ме укроти , но аз бях буквално ядосана.
-Успокой се. - каза ми и ме целуна по челото.Тази беше се ядосала, затова че Джнгкук ме е целунал по челото и веднага се изпари. Един ден ме извика в една стая и ме заключи. Лили виках какво ли не правих , но вратата беше изолирана. За мой късмет имах телефон. Звънах на Кук да ме отключи. Имаше едно пръстенче с ключове. Отключи ме.
-Ей сега й разказах играта на тази кучка.
Слезнах доле и казах на една от добрите слугини да й събере багажа. Като ме гледаха ядосана, изпълняваха нарежданията ми. След 10 секунди багажа на тази никаквица беше готов.
-Махай се. -казах аз.По едно време сестра ми слезе. Видя , че тази пача си тръгва и каза същото като мен. Тази не разбра.
-Ти нещо не разбираш.
Хванах я за косата и я извлякох навън. Изхвърлих й багажа и казах :
-Повече да не съм те мерната пред очите ми. Изкарах я. Когато се върнах видях сестра ми да припада. Притиснихме се, че тази може да е направила нещо на сестра ми и бебето й. Тръгнахме към болницата. В болницата Джнгкук звъна на Виктор, и разказа какво се е случило. Той веднага дотича.
-Какво е станало?
-Тази овца сигурно е дала нещо на сестра ми, докато бях заключена.
-КОЯ?
-Тази с русокоската, която гледаше Джнгкук.
-Ще я унищожа тази. Само да се прибера.
-Споко аз я изгоних.Доктора излезе.
-Докторе как е Габи - казахме в един глас.
-На време сте я докарали , защото тя можеше да изгуби бебето си.
-Кога ще можем да я видим.
-След един час можете да я направо изпишете.Виктор отиде да въведе данните на сестра ми. Докато той отиде ние останахме сами. Чакахме и най-накрая изписаха Габи. Виктор на ръце я вдигна за да не ходи. Пристихнахме. Виктор отведе Габи в спалнята им.
Сетих се за бебешката стая. Таблета ,който пазаруваше Габи беше в мен. Реших да поръчаме нещата. Още на другия ден ги донесоха. Виктор щеше да си взима 1 месец отпуск. Затова сглобихме бебешката стая.Седем месеца по-късно
През тези седем месеца станаха много неща. Джнгкук ми предложи да се оженим. Сестра ми щеше да си има близнаци. Момиче и момче. Бях доста радостна. Вече даже и бяхме сгодени . Спяхме в едно легло (Хд). И т. н.
ХОРААА ВЧЕРА НА 09.04.2018 год. ИМАМЕ 100 ГЛЕДАНИЯ И СЕ ОВИЛИЧАВАТ . БЛАГОДАРИМ ВИ МНОГО , ЧЕ ЧЕТЕТЕ НАШАТА ИСТОРИЯ <3
ОБИЧАМЕ ВИ <3. Пишете в коментарите дали искате 2 част на историята. Bye Bye.
YOU ARE READING
BTS fans (Завършена )
RandomCover: @Mochiminchu Здравейте приятели .Тази история се разказва за 7 момичета ,който тръгнват за Корея ... . Останалото ще го разберете в нашите части. Приятно четене !!! Създадена : 08.03.2018 год. Завършена: 16.04.2018 год.