***от името на Габи***
На сутринта всички се събудихме. Аз изръчах двамата влюбени гълъбчета с Виктор.
-Ей вие двамата. Кога ще ви е свадбата?
-К-к-какво? -отговориха в един глас двамата.
-Ясно ме чухте. -и им показах снимката.
-Каквооооо? - казаха двамата . Всички се бяха насабрали да видят снимката. Всички се само усмихваха, а Бела беше почервенела, като домат.Решихме с момичетата и момчетата ,освен Бела и Джнгкук да направим тека. Някъде да им кажем да ни чакат и да ги оставим. Това и ще направим. На сутринта с момичетата и момчетата изпразнихме къщата , в смисъл , че излязохме всички.
***от името Бела***
Сутринта рано се събудих. На шкафчето ми имаше бележка : "Бела днес за вечеря те чакаме в ресторанта до мола. Ходи да закусваш, обядваш , а после виж в шкафа с чиниите. "
Тръгнах да ям и видях Джнгкук. Той попита :
-Само ние ми сме в тази къща?
-Сигурно да .
Закусваме и решихме да се облечем , защото бяхме по пижами и да се разходим с Мели.Излязохме и решихме да се разходим в парка. Там видяхме Габи и Виктор . Затичахме се към тях, ама те се скриха. Погледнах в телефона ми и видях собщение от Габи.
_______
Габи
_______
Сисче вече е обед. Не забравяи бележката в шкафчето. Също и вечерята. Обичам те сис ❤😘.О да забравих бележката. Тръгнахме към нас и отидох в кухнята. Отворих шкафа с чиниите. Видях още една бележка. "Погледни в гардероба , облечи я в 18:00 и си сложи грим. После тръгни към ресторанта. Ще ви чакаме там. "
Стана 18:00 и решихме да се обличаме (и Джнгкук щеше да дойде) и тръгнахме.
Стигнахме и седнахме на една маса. Изведнъж получихме собщения . Аз от Габи, той от Виктор. В собщенята гласеше "Ще закъснеем няма да можем да дойдем. Забавляваите се ❤😘. "
Аз и Джнгкук бяхме в шок. После дойде сервитьора и си поръчахме . Ядохме и си тръгнахме. По път беше студено и Джнгкук ми даде якето си. Тръгнахме по път един щеше да ни блъсне . За мое щастие Джнгкук ме бутна и паднахме и двама отстрани. Шофьора заедно с колата му се забиха в някаква стъклена витрина. Ние звънахме на 112 , поне аз звъннах и казах за случилото се. Те дойдеха и ни взеха в участъка за разпит. Разпитваха ни. По едно време ми звъннаха. Това беше Габи.
-Ало сисче как върви срещата?
-МЛЪКВАЙ!
-Добре де. Вие още ли сте в ресторанта?
-Не в участъка сме.
-КАКВООО???
-Да
-Какво е станало?
Разказах й всичко.
-Въййй добре , че е Джнгкук... тоест гаджето ти.
-МЛЪКВАЙ , че дойда ли в нас ще се утепам.Пуснаха ни най-накрая. С Куки измислихме план. Да ги заключим по двама в стая.
Тека и направихме момчетата се качиха горе в стаите им. А аз получих собщение от Кук .
-Викай момичетата!
Казах им:
-Момичета, момчетата ви викат по стаите им.Те като се затичаха. Лили ще се пребият. Леко-по леко ги заключихме в една стая. Тази вечер няма явно да видят новата си къща двамата. И си отидохме по стаите.
ESTÁS LEYENDO
BTS fans (Завършена )
De TodoCover: @Mochiminchu Здравейте приятели .Тази история се разказва за 7 момичета ,който тръгнват за Корея ... . Останалото ще го разберете в нашите части. Приятно четене !!! Създадена : 08.03.2018 год. Завършена: 16.04.2018 год.