Sahte

6 0 0
                                    

Uyanmak ilk defa bana bu kadar kolay gelmişti.Makyaj yapmayı sevmediğimden sadece mascara sürüp hazır olmuştum.Okul formamı üstüme geçirip,üstüne deri ceket giymiştim.Sonunda hazırdım.

Okula geldiğimde beni lanetlemeye devam ediyorlardı.Fakat bir süreliğine görmezden gelecektim. .Yine Ediz'i gördüm.Onu sevmiyordum.Hatta ondan nefret ediyordum.Birden bana dönüp :
" Sen misin yine güzelim?"deyince ona çok sert bir tokat attım.Resmen afallamıştı.
" Benden uzak dur.Eğer durmazsan okulda herkese gay olduğunun söylentisini yayarım. Ona göre."

"Bunları sana Ömer mi söyledi.? Biliyor musun ? Sana üzülüyorum.Onunla sevgili olacakmışsın. O seni kullanıp atar."
" Çok komiksin ! Bende sana üzülüyorum. Yalnızsın.Ve çürüyüp gideceksin.Tabii bide tipsizin tekisin. Ömer'in yanında pardon ama bok gibi kaldigin için ondan nefret ediyorsun. Hepsi bu. Vaktim senden daha değerli olduğu için, gitmem gerek!" Derken Ömer koşarak yanımdan gelip beni tuttu.Ediz sırıtıp giderken, beni dışarıya kadar sürükledi:
" Onunla ne konuştun? Ondan uzak dur ! Lütfen Alya."
" Tamam,korkma bana birşey yapmadı. Sadece konuştuk ve ona tokat attım o kadar ."
" Ona tokat mi attın? "
" Herneyse gerisini ondan öğrenirsin"
Sonunda susmuştu . Kantine girince herkes bize bakmaya başladı.O da sevgili olduğumuz için ellerini omzuma attı.Umrumda değildi, ama eli on kilo falandı. Fazla konuşmaktan susamış olmalı ki 2 şişe soğuk su aldı.Birisini bana , ısısını de kendine aldı.Sonra bahçeye çıkmak istedidigini söyleyince:
" Ben çıkmıycam. Sen kendime göre takıl."dediğimde rahatsız olmuş gibi.:
" Hayır sen benim sevgilim değil misin ? Yani okulda .O yüzden ben nereye sen de oraya gideceksin."
" Tuvalete bilemi ?"
" Hayır o kadar da değil."
Birden bana bakmaya başlayınca. Bende ona baktım. O anda bakışlarımız kesişti ve ikimizde kıpkırmızı olduk.Sinifa gitmek istediğini söyleyince birden beni tutup :
- " Sen aslında çok iyi bir kızsın. Ben sana çok borçluyum. İstersen bu akşam yemeğe gidelim.Arkadaşça beraber yemek yeriz .Hatta belki sinemaya falan gideriz .Ben seni arayıp alırım Ok?"
" Ok" diye cevapladım.Arada sırada istemesemde ona bakıyordum.O da bana bakınca kıpkırmızı kesiliyordum.Fakat bunu bir şekilde bitirmem gerekirdi.

2 yıl önce

Mira'dan

" Sevgilim , naber?"
" O şuanda müsait değil tatlım sonra ara !" Telefonu açan kadındı ve Rüzgar'ın inleme seslerini duymuştum.O günden sonra birşey yokmuş gibi davranıp, ondan ayrılmıştım.Ve hiç bir erkekle sevgili olmayacağıma dair kendime söz vermiştim.

Akşam

Ömer beni almaya gelmişti.Üstüme bakarak gözlerini açmıştı. Tabii eğer mini etek giyerseniz olacağı bu.Birden bana :
" Etek yakışmış, ama keşke benden başka kimse görmeseydi."

" Ne demek istiyorsun?"

" Ben sadece şaka yapmıştım.Boşver ."
Arabaya bindiğinde sınırlı gibiydi.Sonra eli birden eteğime gitti ve aşağıya çekmeye başladı.

" Hey sen ne yapıyorsun ? "
Birden afalladı. Kendisi de şaşırmıştı.

" Ben şey, özür dilerim."
Sonunda alışveriş merkezine gelmiştik

Ömer'den

Bana ne olmuştu ? Lanet olsun onu kıskanmıştım.Onu o etekle görünce başka erkeklerin de ona bakacağını düşünüp çıldıracaktım.Herneyse sonunda geldiğimizde kapıyı açtım.Kısaca teşekkür etti.Ilkonce yemek yiyecektik fakat o sinemaya gitmeyi tercih etti.Filmin adi Annabelle'di . Korktuğunu bili bile seçmişti ama olsun!

Film başlarken biraz tedirgin gözüküyordu.Istemsiz olarak gözlerim hep onun tarafına kayıyordu.Filmin ortasında aşırı korkmuştu ve birden ağlamaya başladı.Ona aptaldın dediğimde daha da beter ağlamaya başladı. Sonra birden Annabelle çığlık atınca istemsiz olarak bana sarıldı.
Nedense bu kez sarılması beni heyecanlandırmıştı.Ona sarılmadığımı fark edince :
" Lütfen sarılır mısın? sana ihtiyacım var şuan . Hani senin bana ihtiyacın vardı ya . Lütfen bana sarıl,lütfen. "
Onu ellerimin arasına aldığımda ellerim titremişti.Sonrada film bitince kuşağının arasında uyuya kaldığını fark ettim.Onu uyandırmak yerine kucağıma yavaşça alıp, alışveriş merkezinden çıkardım.Arabanin arka koltuğuna nazikçe yatırınca çok güzel biçimde uyuyordu.Yolculuk sırasında durmadan onu düşünmüştüm.Lanet olsun! Heryerde o aklima geliyordu.

Sonunda geldiğimizde, üstündeki mini eteği çıkarmaya çalışınca birden uyandı ve bağırmaya başladı
" Ne yapıyorsun Ömer, uyuyorum. "
Sonunda üstünü değiştirmeyi başarınca resmen tahrik olmuş gibiydim.Kanepede öylece uyuya kaldı.Ben ise onu izleyerek...

Ben ise onu izleyerek

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

S

abah
Uyanmıştı ve saçları dağılmıştı.Ayni yürüyen zombiye benzemişti.Sonra birden üzerime düştü.Uykulu olduğu için hiçbir şeyin farkında değildi.Onu kucağıma alınca gülümsedi.

" Beni koruduğun için teşekkür ederim. Sana borçluyum.Ne istersen yapabilirim." Birden beni öpmesini istemiştim.
" Beni öp."
" Delirmiş olmalısın. Sana sarılmak bile beni utandırıyo."
" Neden utanıyorsun ki ? Sonuçta senin sevgilin benim ."
" Çakma sevgilim demek istedin."
" Okula gidelim mi? "
" Tamam" deyip okula gittik.

Ben sanırım ondan hoşlanıyordum.

Ben sanırım ondan hoşlanıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.







Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 23, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bağımlı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin