1. Accident

39 1 0
                                    

Můj den začal nejotravnější věcí na celém světě... Budíkem. Přejela jsem prstem na červené tlačítko a vypnula jsme budík. Následně jsem si proměnila oči a vstala jsem z postele. Šla jsem ke skříni a začala jsem hledat vhodné oblečení do školy. Po dlouhé návštěvě skříně jsem nakonec vyhrabala černé prořezané džíny a k tomu bílý topík. Oblékla jsem se a potom jsem šla do koupelny. Když jsem se podívala do zrcadla, málem jsem omdlela. Nevím jak se to stalo ale vypadala jsem jako nový druh opice. Vlasy mi trčeli do různých stran a rty jsem měla potrhané. Nic jsem s tím nemohla dělat tak jsem se jen umyla a vlasy jsem si vyžehlila. Když jsem byla úplně hotová, šla jsem do kuchyně a udělala jsem si na svačinu toasty.

Potom jsem přes sebe hodila bundu a vyrazila jsem do školy. Jsem už na druhém stupni a jsem na střední takže když přijdu pozdě učitele se zblázní. Hned jak jsem dorazila do školy, běžela jsem ke své skříňce a svlékla jsem se. Následně jsem šla do třídy. Sedla jsem si do lavice vedle mojí nejlepší kamarádky Lily. Je fakt nejlepší, při hodině mi se vším pomáhá. Připravila jsem si ani první hodinu což byla fyzika. Neměla jsem z toho zrovna radost ale co se dalo dělat. Když zazvonilo, všichni se rychle vrátili na svá místa, protože učitelka na fyziku je hodně přísná.

Hned jak vstoupila do třídy učitelka, všichni vstali. Koukala na všechny zvláštním pohledem a vybírala někoho na zkoušení. Nakonec jsem to přeci jen byla já. Taková smůla. Šla jsem před tabuli a učitelka hned začala zkoušet. No, naštěstí jsem dostala čtyřku, pořád lepší než pětka. Fyzika mi moc nejde, skoro z ní propadám.

~~~~~~~~~~~~~

Vyšla jsem ze školy a namířila jsem si to rovnou domů. Ale po cestě jsem se stejně nevyhla Lily. Doprovodila mě domů a celou cestu jsme si povídali. Když jsem dorazila domů, tašku jsem hodila na postel a pustila jsem si televizi. Nedávali skoro nic takže jsem ji zase vypla. Neměla jsem co dělat tak jsem se svlékla a šla jsem do vany. Pustila jsem si horkou vodu a chvíli jsem jen tak stála. A to bych nebyla já kdybych si nezačala zpívat. Když jsem byla hotová, oblékla jsem se a šla jsem navštívit mého starého kamaráda.... ledničku. Všude bylo jídlo a já se cítila jako v ráji. Vzala jsem si sebou hodně jídla a šla jsem do svého pokoje. Moje rodiče jsou teď na služební cestě, takže budu týden sama doma. Nejlepší co si můžete přát.

Lehla jsem si do postele a pomalu jsem začala jíst čokoládové bonbony. Už bych nejradši šla do práce ale ta je rozhodně těžší než škola. Ale stejně je obojí stejný. Vzala jsem si mobil ze stolku a napsala jsem Lily, jestli nezajdeme ven. Ta ale odepsala že nemůže tak mi nezbylo nic jinýho než jít sama. Převlékla jsem se do bílých džín a šedého trička a k tomu jsem si vzala bílé tenisky. Venku nebylo zrovna teplo ale nevadí to. Když jsem byla hotová, vzala jsem si mobil a vyrazila jsem. Cestou jsem se zastavila skoro všude. U sebe jsem měla jen pár stovek ale to zatím stačilo.

~~~~~~~~~~~

Procestovala jsem snad celý město až nastal skoro večer. Taky nevím jak se to stalo ale zřejmě mi to nějak uniklo. Ale nevadilo mi to aspoň jsem se prošla. Zrovna jsem šla temnou uličkou a nic jsem neviděla. Z rohu mezitím vyjelo auto ale všimla jsem si světel až potom co jsem ucítila velký naráz a padnutí na kameny. Byla to hrozná bolest. Pomalu jsem ztrácela vědomí, jen jsem slyšela dveře od auta a hlasy, které se mi ztráceli....

A takhle to začalo...

Ahoj! Tady máte něco jako první díl ale je to spíš úvod k prologu jak to začalo. Snad se vám kniha zatím líbí, sice to není extra dlouhý ale ostatní díly budou delší..💛

With Love - Mia

Darkness✔ w/ Marcus and MartinusKde žijí příběhy. Začni objevovat