"Noona..."
"Pe..??"
"Seok bosan..Jom pergi jalan2!.."
"Aku malas arr..Kau ajak la jim.."..
"Alaaa~..Jom la...Tak syok la kalau jm je ade...Nk noona..Jom la~……" rengek hoseok mcm budak kecik umur 7 tahun..
"Haishhh..Kau nk pergi mana..??"
"Shopping mall?"
"m-mwoya..?! shopping mall..?? kepala senget kau..Tak nak aku..Tak pasal2 kene masuk games court tu lagi.."
"Alaa~…jom la..Best ape games court.."
"Tak nak"
"Jom la~…"
"No.."
"Jom la~.."
Rayu hoseok sambil menggosokkan kepalanya di lengan kurus hyun nam.."Kau tak payah nak pujuk2 aku sangat aku tetap dengan jawapan aku..'Tak..Nak..'.."
"Ishh! noona ni!.Tak nak lah kawan..Bia je seok pergi sorang!.."..
"Aduhhh..Merajuk dah adik aku sorang ni..Meh sini.."Hyun nam pun membuka tangannya tanda menyuruh hoseok ke dalam pelukannya..
"Tak nak!!"
"Alololo..Meh sini..Kkk.."Sambil hyun nam terkekeh geli..Sumpah lucu kalau tengok si adik kesayangan merajuk..
"Tak nak jugak!"
"Tak nak sudah..Noona pun tiba2 jadi tak nak teman seok gi shopping..Pergi la kau dengan jim..."
"Hah?..Ok, ok..."
"Tak nak..."
"Alaa~…ok,ok seok peluk..Meh sini.."
Hoseok pun membuka tangannya dan sedikit mendekat untuk memeluk noona nya..Tetapi,noonanya menepis tangan hoseok...Dan berkata.."J.A.N.G.A.N MENGGEDIK.."
Hyun nam pun berjalan masuk ke dalam biliknya.."Hishhh..!"
öööööööööööööööö
tingg tongg
cleck..
"Ohh..Hyung?"
"Ne..Jim.."
"Ne..??"
"Jom.."
"Pergi mana..??"
"Shopping mall"
"Shopping mall..!?".
"Nak buat apa..??""Games court.."
"Amm.."
"alaa..Jom la.."
"Kenapa tak ajak noona..?"
"Noona tak nak..Jom laaaa~".
"Ok,ok..Jom..Jap..Jim salin baju dulu.."
"Ok!"
"Hyung masuk la dulu.."
Lalu hoseok pun masuk ke dalam rumah jimin dan duduk di sofa empuk milik jimin ..
"Jangan lama2!.."
"Ye!"
Setelah beberapa minit menunggu,akhiranya jimin siap juga..
"Kajja.."
"Kajja.."
öööööööööööö
"thanks jim..Sbb temankan hyung.."
YOU ARE READING
why so rough..??(malay)
FanfictionKisah seorang perempuan yang terrrrrrlalu kasar....dan tiba2 terjumpa seorang lelaki yang ter amatttttt manja...Yang bernama park jimin... Bolehkah hyun nam bertahan dengan perangai jimin..?? Adakah mereka boleh bersama dengan 2 atitud yang jauhhhh...