Jen co zkončila škola tak jsem šla teda chtěla jít domů a pořád jsem měla blbý pocit že se něco stane a vůbec nevím proč.
V tu chvíli mi někdo vzal tašku jen jsem mohla hádat kdo to je kvůli silnému oslňujícímu sluníčku. Později jsem zjistila že to je zas ten blbej Daniel. Jelikož nechtěl abych ji chytila a proto ji hodil Jirkovi a takhle asi minutu až pak jsem to vzdala a s myšlenkou že chci už jít domů do té krásné černé postýlky s půlkou pokrytou plyšákama tak jsem si sedla na tvrdou lavičku a čekala až je to prestane bavit a mě podají tu tašku která teď měla úkol posloužit jako míč.
Měla jsem černou tažku jako všechno.
Nejsem emo jen se mi prostě líbí černá ! A co je na tom ?************************************
Když už jsem konečně šla domů i s taškou tak jsem ( zase ) přemýšlela proč zrovna mě takhle berou věci a tašku.
Jasně nepřála bych to nikomu ale sobě taky ne 😕
Už jsem viděla náš dům tak sem si vyndala klíče šla ke dveřím a poté odemkla.Nikdo doma nebyl poznala jsem to tak že na stole byl vzkaz ani jsem ho nečetla, věděla jsem že mi mamka píše že mám jídlo v lednici a podobně jako vždy.
Vzala jsem si tedy jídlo z ledničky.
Dala ho do mikrovonky a už stačilo jen počkat až cinkne mikrovonka.Mikrovonka mi dala znamení že věc co je vevnitř je už dostatečně ohřátá.
A tak jsem ji vyndala, jen jsem si přivoněla k špagetám.Dojedla jsem a šla jsem dát talíř do umyvadla když v tom někdo zazvonil,
Rozbila jsem talíř jak jsem se lekla protože jsem nikoho nečekala a zaklela byla jsem tak naštvaná na toho co zvonil!Otevřela jsem dveře a tam stál .......
Tak co líbí se vám to ?
Co bych měla změnit ?
ČTEŠ
O Prázdninách Na Chatu !
RomanceJedu na chatu jako každý rok ale už teď vím že to bude jiné než vždy a vím že se mi změní život od základu.