- Znowu to samo kolejna przeprowadzka i zmiana przyjaciół ,
Szczerze to mozna nazwac mnie juz dziwka bo zmieniam znajomych jak chlopaków .
Dzis mam pierwszy dzien szkoly... bylby pewnie stresik , ale przyzwyczajenie robi swoje . Jak zawsze wstalam wzielam szybki prysznic i ubralam na siebie czarne spodnie z wysokim stanem i dziurami na kolanach (no wiem bieda nie wybiera) i bialą krótka bluzke z Thrashera ,rzeczą najwazniejsza są moje nowe biale dlugie forsy (tak nie jestem taka jak wszystkie ) . Schodzac po schodach uslyszalam jak mój kochany braciszek przeklina bo znowu podpalil patelnie...
- Elo brat kolejna do wymiany
- A co ślepa to do okulisty .. nie no żart spakowana to won z domu a tak na serio to jadlas cos ?
- Nie , wiesz dobrze ze nie jestem glodna z rana , nie chce sie spoznic.. ide paaa
- paa
Od kilku lat mieszkam sama z bratem . Nasi rodzice wyjechali z nasza najmlodsza sis do Dani . Jakos szczegolnie nie interezuje ich nasze zycie .W drodze do szkoly podziwialam piekne widoki , ktorych akurat nie brakowalo ... w pewnym momecie zobaczylam grupke osób stojaca i patrząca sie w moja strone (stresik towarzyszy mi zawsze ). Przeszlam najszybciej jak to bylo możliwe i zaa rogu zobaczylam wielka i dosyc ladna szkole a wiele juz ich widzialam .
Wchodzac do szkoly bylam tak rozkojażona ze wpadlam na mojego przyszlego krasza (wiedzialam to jak sie zobaczylismy)
-Sorra ..
Byl dość wysoki albo to ja poprostu jestem niska (a jestem ) mial piekne roztrzepane ciemno brazowe wlosy i niebieskie oczy (cód miód i mleko )Nagle podbiegly do mnie dwie dziewczyny , wygladaly na calkiem mile . Jedna miala brazowe wlosy i dlugie charakterystyczne nogi, a druga jasne blond i piekne niespotykane oczy .
- Czesc -odpowiedziala jedna z nich
- No hej :-)
- Jestem suzan a to Alex , ty jestes Nevi , tak?
- Zgadza sie
- To choc pokaze ci szafke i klase akurat jestes z nami w klasie wiec supcio .
- Okey
Poszlysmy w strone szafek , potem pokazaly mi stolowke i mjesce stania mojego krasza i jego kolegow . A obok nich typowe razowe suki widac bylo ze sa doskonale w swoim fachu.
Lepszej pierwszej lekcji nie mogli dac ... tak byla to historia choc nie mialam z nia problemu to nie lubialam jej jak cholera . Gratulacje osobie , ktora uklada plan.
Po 7h spedzonych na dupie pora na wf niestety w tej szkole dozwolone byly tylko krotkie spodenki (taa nwm czy to nagroda dla nauczyciela czy dojzewajacych napalonych chlopakow)Po rozgrzewce trener kazal isc mi po pacholki do kantorka . Oczywiscie ja przegryw roku musialam wpasc na idacego w moja strone krasza , ktory akurat nie zdazyl zalozyc koszulki (niestety a moze i stety ) prawie upadlam lecz w ostatniej chwili mnie zlapal i podciagnąl do gory ...
- Znowu na siebie wpadamy ... chyba cos nas ciagnie do siebie a moze to ty lecisz na mnie ..
- No nie koniecznie mam lepsze rzeczy do roboty
- taaa seksi pacholki
- A zebys wiedzial
-DOBRA LECE PIEKNA .
Moje myli teraz to tylko arogancki dupek a uroczy debil nwm co mam myslec ...
Idac do domu okazalo sie ze ten dupek mieszka obok mn a skad to wiem bo ten debil ma okno na przeciiwko mojego pokoju i robi mi zdjecia jak sie przebieram .... Chyba sie wyprowadze ....
CZYTASZ
I Hate you, I Love you .
Teen Fiction-Boże nie nawidze cie , a .... jednoczesnie kocham.... - Bo mnie mozna tylko kochac , ale ty jestes tepa i tego nie wiesz ... - Naprawde nie wiem jak ja z toba wytrzymuje . - Urok osobisty ;* skarbie ...