Capitolul 7

443 67 2
                                    

      Trecuse o săptămână de când simt că sunt pe alta lume. Dacă înainte nu făceam lucrurile cum trebuie, acum sigur nu le mai fac.

      Nu vreau sa fac nimic altceva înafara de al căuta. Vreau sa stiu cine e, câti ani are, unde sta sau daca are pe cineva. Vreau sa știu tot despre el

      Era o zi perfecta pentru o plimbare. Îmi i-au geaca de piele și ies din casa îndreptându-mă spre locul in care l am întâlnit pentru prima oara, adică în parcul in care a încercat să își ia viața, având speranța că poate îl voi găsi acolo. Ma apropii de parc când un fior îmi străbate șirea spinării îngrijorându-ma. Totul era părăsit,nici urmă de viață. Nu înțeleg cum poate cineva sa frecventeze acest loc.

       Ajung la locul in care acum 2 ani zăcea pe zăpadă când simt dintr-o data că cineva mă împinge. Îmi întorc privirea când aud "FUGI!"

      Nici nu m-am mai întors că am început sa alerg afară din parc

      Văzand o tufa sar în ea ascund ma  pentru a vedea ce se întâmplă când, îl văd pe el și încă 2 tipi, fiecare cu o rangă in mana. Speriat caut ceva cu care as putea sa il ajut

       Când îmi ridic iar privirea îi văd pe cei doi leșinați și pe el ,care venea în graba spre mine, scoțându-ma  din tufa și trăgându-ma după el afară din parc.

       Palmă sa îmi acoperea cu totul încheietura. După 5 minute de alergat ,se oprește și mă prinde cu ambele mâini de umeri zgâlțâindu-ma, uitându-se drept  în  ochii mei

      -ESTI NEBUN?!? CE CAUTI ACOLO ? ALA NU E UN LOC POTRIVIT PENTRU CINEVA CA TINE! VREI SA MORI? A NU, NU AI MURIT ACUM DAR O VEI FACE IN SCURT TIMP ! TE-AI TRIMIS SINGUR LA MOARTE!

      - Ce am făcut?

      -ITI ZIC EU. AIA DOI NU VOR FI LINISTITI PANA NU O SA TE VADA MORT!

Just stay with me | YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum