Ateşten
Sınıfa geldiğimizde hoca gelmişti hocadan özür dileyip yerimize geçtik. Hala inanamıyırdum sadece dün tanıştığım birine aşık oluştum. İlk görüşte aşka inanmazken,ilk görüşte aşık olmuştum.
Yazardan
Ateş bunları düşünürken ders biter ve nazlıyla beraber kantine giderler.
A: sevgilim kahvaltı yaptın mı?
N: sevgilim mi?
A: Evet, sevgilim değil misin?
N: sevgilinim de, Öyle bir anda diyince hem hoşuma gitti hem de utandım.
A: utanınca daha tatlı oluyorsun öpesim geliyor.
N: Sakın burda öpme bak herkesin içinde. Zaten sevgilim diyince bile utandım öpersen düşünemiyorum bile nasıl utançağımı.
A: Tamam NAZLI'M hem sen benim soruma cevap ver kahvaltı yaptın mı?
N: Yok yapmadım aşkım
A: O zaman bitanem ben gidip bir şeyler alıyım beraber yiyelim çünkü ben kurt gibi açıktım. İstediğin bişey varmı?
N: aşkım bana kahve alabilir misin.
A: tamam bitanem.😘
Nazlıdan
Ateş gittikten sonra biraz telefona baktım ilk önce ateşi telefonuma hayatımın
anlamı💙 diye kaydettikten sonra biraz. Ateşin ınsagramını stalkladım bu sırada ateş geldi. Ve yemeklerimizi yedik.A: nazlı'm hazır dersimizde yokken seni bir yere götürcem tamam mı.
N: nereye aşkım.
A: süpriz bitanem.
N: ya ateş ya ben merak ederim dayanamam lütfen nereye gitcez.
A: kelebeğim, bitanem bak 1 saat sabret sonra gideceğimiz yeri görürsün.
N: Tamam madem ama ilk ben bir eve gidiyim üstümü değiştiriyim olur mu aşkım.
A: Tamam bitanem.
Eve giderler . Ve nazlı üstünü değiştirir.
Nazlının giydiği 👆( arkadaşlar ilk bölümde kıyafetletini kışlık olarak atmıştım ama vazgeçtim çünkü kışlık kıyafet bulmada zorluk çekiyorum )
A: çok güzel olmuşsun kelebek.
N: sende çok yakışıklısın aşkım.
A: hadi gidelim artık.
N: evet çok merak ediyorum gideceğimiz yeri.
Arabaya binerler ve nazlı şarkı açar. Ve şarkıyı söylemeye başlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
❤ÜNİVERSİTEDE AŞK❤( Nazat - Feysu)
FanfictionSöz dizisindeki nazat ve feysunun kendimce kurgusudur...