2.BÖLÜM

326 25 5
                                    

Nazlı'dan
Çok sessiz bir yolculuğun ardından ateşlerin evine vardık. Ateş'e ne kadar gıcıkta olsam onun o maviş gözlerine baktıkca bakasım geliyordu. Bu duyguyu daha önce yaşadığım hiç bir duyguya benzemiyordu.

Su : boş boş oturcakmıyız? Hadi DC oynayalım.

Ateş: su çocuk musun ? Biz onu ortaokuldayken oynuyoduk.

Nazlı: ne alakası var canım feyzullah hadi oynayalım ya lütfen

Feyzullah: valla ben kardeşimi kıramıcam oynayalım.

Su: hadi ateş ya mızıkçılık yapma ya

Ateş: of tamam oynayalım hadi ben mutfaktan şişe getiriyim.

Ateş şişeyi getirir ve şişeyi cevirirler  nazlı ateşe soracaktır.

Nazlı:   doğruluk mu ? Cesaret mi ?

Ateş: doğruluk.

Nazlı: tamam o zaman şu ana kadar kaç sevgilin oldu? Kaçını gerçekten sevdin?

Ateş: valla ne yalan söyleyeyim sayısını bilmiyorum ama 45-50 civari vardır.Ama şu ana kadar hiç birini gerçekten sevmedim.

Nazlı: çapkın olduğunu tahmin ediyordum da bu kadarını tahmin etmiyordum.

Su:  of yeter valla ateşin sevgilerinden konuşmayalım ben zaten hergün dinliyorum bari bir kaç saat unutalım dimi?

Feyzullah: aynen hadi ben çeviriyorum şişeyi.

Şişeyi çevirir ve ateş nazlıya soracaktır.

Ateş: söyle bakalım nazlıcım doğruluk mu? Cesaret mi?

Nazlı:  doğruluk olsunda " cım" eki ne alaka?

Ateş: ağız alışkanlığı diyelim nazlıcım.

Nazlı: başlarım şimdi ağızınıda alışkanlığınıda .

Ateş:  tamam nazlıcım ya bu kadar sinirlenme, doğruluk dediğine göre aklına geldiğinde utandığın bir anını anlat.

Nazlı: bak hala nazlıcım diyor. Utandığım anıma gelirsek anlatmasam olmaz mı ya ?

Feyzullah nazlı bunu dedikten sonra gülmeye başlar. Nazlıda feyzullaha yanındaki yastığı atar ve;

Nazlı: feyzullah gülmesene ya.

Su:  hadi nazlı ya bizede anlat hem arkadaş değil miyiz kimseye söylemeyiz.

Nazlı:  of tamam iyi madem orta sonda hacivatla-karagöz diyeceğime hacivatla- karagöt demiştim tüm sınıf gülmüştü o gün çok utanmıştım.

Nazlının bu söylediğinden sonra hepsi güler.ve şişeyi tekrar çeviriyordur.feyzullah suya soracaktır.

Su:  sen sormada söyleyim direk doğruluk

Feyzullah: tamam o zaman sevgilin yada sevdiğin varmı?

Su : sevgilim yok. sevdiğimde yok ama hoşlandığım bir var .

Bunu feyzullaha bakarak söylemiştir çünkü hoşlandığı kişi feyzullahtan başkası değildir.

Ateş:  kim lan o şansız kişi (gülerek söyler)

Su: of ateş.

Şişeyi çevirirler ve su feyzullaha soracaktır.

Su: doğruluk mu cesaret mi?

❤ÜNİVERSİTEDE AŞK❤( Nazat - Feysu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin