1 hafta geçmişti. Annesi yavaş yavaş iyileşiyordu. Ama çocuk iyileşmiyordu çünkü bunu ona kim yaptı bilmek istiyodu. Annesi sormuştu annesi anlatmak istemesede çocuk zaten anlamıştı. Babası baş düşmanı olucaktı. Belli bir zaman gecmişti. Herşey normal gibi görülürken olan oldu. Annesi ve babası boşanmıştı. Çocuk ne yapıcağını bilmiyodu. Okulunun kapanmasında 3 hafta var diye babasında kalıyordu. Annesi evi olmadığı için baba ocağına dönmüştü.
Ayrıldıktan 3 gün sonra çocuk eve geliceğine pişman olmuştu. Babası evde yoktu ve evde bir kadın vardı ve çıplaktı. Çocuk ise hayatının çıplaklığı karşısında napıcağını bilememişti. Kadın çocuğu fark etmişti. Hemen odaya gidip üstüne bir şeyler giymişti. Daha sonra kadın çocuğun yanına gelmişti. Çocuk korku içinde bu kim diye düşünüyodu. Kadın kendini tanıtmıştı.
-korkma ben neslihan babanın bi arkadaşıyım dedi. Ama sen bana nesli de demişti çocuğa. Cocuk ise o anda ne yapıcağını bilememişti. Çünkü karşısındaki kadını tanımıyor ve ilk defa çıplak bir kadın görmüştü ayrıca kadın tam giyinmemişti, kadının memelerine bakıyordu. Çünkü ilk defa meme görmüştü. Kadın neye bakıyosun sen demişti. Çocuk ise şunu demişti
-hayatımda ilk defa meme görüyorum ve oda seninki demişti.
Kadın hemen içerden bi kıyafet giymişti ve artık tamamen üstünü başını giymişti. Kadın gelip çocuğa sert bir bakıs atmıştı. Ve şunu demişti
- sen iğrenç birisisin daha bu yaşta kadınları dikizliyosun 20 -25 yaşına gelince kadınları kaçırıp zorla sikersin demişti.
Çocuk şaşkınlık içinde özür dilemişti.
Kadın bi an duraksadı ve anlam veremedi. Cocuğa yaklaşıp sarılmıştı ve çocuğun kulağına sessizce bir şeyler demişti
- özür dilerim canım. Hiçbir anne böyle dememeli demişti. Çocuk ise önemli değil demişti.