Здравейте! Знам, че ме нямаше дълго време, но тези седмици бяха малко натоварени. Реших, че днес ще пиша за двойките в Хари Потър, какво мисля за тях и така. Да започваме.
Хари и Джини
Когато започнах да чета книгите за Хари Потър, още в началото забелязах, че Джини харесва Хари. Разбира се на него му отне дълго време докато и той се влюби в нея.
Тази двойка не е една от най-любимата ми, но не мога да кажа, че не я харесвам. Образът на Джини претърпя голяма трансформация- от малко момиче тя се превърна в голяма жена, която не хленчи за всичко, а се е научила да понася несправедливостите с достойнство. И това е разбираемо- все пак живее с шестима братя.
Образът й в книгите е оформен според мен по-добре отколкото
във филмите.
Почти до шестия филм тя сякаш е излишна и не я показват често (поне по мои наблюдения).Вие харесвате ли Хари и Джини като двойка?
Преди известно време четох теория, в която се казва, че е възможно в шестата книга Джини да е дала Амортенция на Хари, за да се влюби в нея.Това не го вярвам. А вие?
Рон и Хърмаяни
Според мен това е двойката, която претърпя най-много промени. Не мислите ли? В началото Рон и Хърмаяни не изпитваха особени симпатии един към друг, в четвъртата и шестата книга се ревнуваха и ето, че най-накрая се събраха. В определени моменти проличава, че се харесват.
Само Рон да й беше признал по-рано какво чувства.
Накрая стана вече прекалено очевидно какво се случва.
Сигурна съм, че почитателите на Рон и Хърмаяни с нетърпение са чакали момента, когато се събират. Не мога да кажа, че не ги харесвам като двойка, но и не мога да отрека, че далеч не са и перфектната такава. Рон нарани Хърмаяни в „Хари Потър и Нечистокръвния принц", а тя от своя страна го накара да ревнува.
Караха се, но за пореден се убедихме, че любовта накрая победи пред споровете.
Няма как да не отбележим, че когато Рон порасна стана много по-загрижен към своята любима. Тази негова страна ми хареса много. 😊😊😊
YOU ARE READING
Фенклуб „Хари Потър"
RandomВ този клуб ще дискутираме различни неща свързани с поредицата за Хари Потър. Тук ще се забавляваме, ще обсъждаме различни въпроси и още. Ако Ви е интересно, се включете!