Хари Потър и Прокълнатото дете

133 9 11
                                    

Здравейте! Да, знам, забавих се много, но най-сетне се завърнах.
Днес ще си говорим за дискусията, която Ви обещах преди няколко месеца, а именно - „Хари Потър и Прокълнатото дете". Всеки си има различно мнение, така че ще се радвам да чуя и вашето, по-долу в коментарите.
Беше ми приятно да се върна в света на „Хари Потър" още веднъж. Първоначално си представях, че ще е нещо грандиозно, но...
С прочитането бях със смесени чувства. После я препрочетох още веднъж.
И сега категорично мога да кажа, че не се разбирам с тази книга. Ето защо:
1: Не е писано от Джоан Роулинг
Разбира се щом не е писано от нея, не можем да очакваме подробните описания, ясната картина и хубавият диалог. То си е и пиеса, ама...
2. Хари, Рон и Хърмаяни
Тук са в пълно противоречие с истинските герои.
Хари е прекалено избухващ и никога не бих си представила да казваНе искам да си мой син".
Рон е изкаран като...човек, който не знае границата между шегите и реалността. Сериозно?
А, Хърмаяни. Просто не искам да говоря.
3. Хогуортс не е същия!
И никога няма да бъде повече!
4. Белатрикс и Волдемор имат дъщеря
Сериозно? Само аз ли не го вярвам? Тя го обичаше, но той нея...никога.
5. Самата история
Албус Потър и Скорпиус Малфой се връщат с помощта на времевърт, за да спасят Седрик Дигъри от смъртта.
Обаче оплескват всичко. Рон и Хърмаяни не са заедно, а оттам цялата история се променя. Оказва се, че дъщерята на Волдемор, Делфина, иска да го предупреди за пророчеството и затова желае момчетата заедно с нея да се върнат назад във времето, под предлог да спасят Седрик.
Мазало...
6. Седрик Дигъри е смъртожаден
Моля? Само защото не е спечелил Тримагическия турнир, той става смъртожаден. И убива Невил?! Абсурд, той не е способен на това.

Накрая всичко уж е наред, ама..
Мен хич не ми лови окото.
Вярвам, че има хора, които наистина харесват книгата, но тя е в пълно противоречие с другите седем книги.
Малко въпросчета:
Гледали ли сте пиесата? Ако да, какво мислите за нея?
Кое за вас е най-абсурдното нещо в книгата
Мислите ли, че е в противоречие с другите седем книги?

Благодаря Ви, че останехте до края. До следващия път, Хари Потър другарчета!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 14, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Фенклуб „Хари Потър"Where stories live. Discover now