Wie van jullie gelooft er in leven na de dood? Wie van jullie gelooft me als ik zeg dat iemand geest jaren na de dood nog steeds op de aarde kan rondzwerven om opdrachten te doen?Ik zelf geloofde niet echt in leven na de dood. Je gaat gewoon dood punt uit. Niks nieuw leven, niks geesten en ook geen hemel of hel. Het is gewoon een fabel bedacht door volwassen zodat wij ons gaan gedragen in ons leven en we niet in de misdaad belanden. Want ja, wie wil er nou in de hel komen? De hel met al die brandende straffen die je daar krijgt van de duivelse slaafjes. Wie wilt dat nou? Ik in ieder geval niet maar het was voor mij ook geen goede reden om me te gaan gedragen in het leven. Je leeft maar een keer. En die ene keer moet mooi zijn. Mijn doel was om alles uit het leven te halen, ik moest en zal alle kanten van de wereld bekijken. Ook de misdaad kant dus. En dat was het punt dat mijn leven filiaal naar de knoppen ging.......
"Aaaaahhhhhh!!" Twee scherpe pijn steken laten me beseffen dat ik de verkeerde keuzes heb gemaakt in mn leven.Ik had de criminele wereld meer gezien als beetje in overtreding gaan en daardoor lekker te kunnen zwemmen in het geld. Het was natuurlijk weer eens niet in me opgekomen dat er ook een duistere kant eraan vastzat....... Doodsbedreigingen, levensgevaarlijke gevechten, politie die je zoekt zodat je eigenlijk bijna verplicht wordt om jezelf op te sluiten in een kamertje en nooit meer naar buiten te gaan totdat de politie je is vergeten. Ik kijk naar de jongen voor me.Hij is eigenlijk best wel knap, dan dwalen mijn ogen af naar de rest van zijn lichaam. Zijn sixpack is duidelijk te zien door zijn zwarte, strakke shirt. In zijn handen houdt ie een mes vast met bloed erop. Nu ik beter kijk zie ik dat de jongen zo'n beetje overal bloed heeft zitten, een fikse snee loopt op zijn gezicht en er druppelt bloed uit. De wereld begint langzaamaan te draaien en ik moet moeite doen om niet te gaan kotsen. Ik kan echt niet tegen bloed. Wild schud ik even met mn hoofd en besef dat het meeste bloed wat op hem zit van mij afkomstig is. Ik voel de pijn in mijn zij en kijk er even naar. Er is een hele hap weg en om me heen ligt allemaal bloed. Ik voel de kracht uit mijn lichaam vloeien...Ik besef dat ik gauw een einde moet maken aan dit gevecht,bang dat ik het anders niet overleef.Ik geef de jongen voor me nog een messteek in zijn buik. Dan voel ik me benen verwateren en zak ik door m'n knieën op de grond. Het is telaat, dit was het dan.........Wat als de hel echt bestaat? Zou ik daar terecht komen? Zou dit mijn dagelijkse taken worden? Pijn hebben? Ik zie de hoofden van mijn ouders voorbij schieten. Ik heb ze al een paar jaar geleden verlaten. Ze zaten in de weg. Ze hielden al mijn plannen tegen "schatje dat is toch veels te gevaarlijk?! Nee daar zit niks van in, ik ga nog liever dood" zulke dingen zeiden ze altijd terwijl ik dat helemaal niet zo zag. Op een dag ben ik middernacht weggelopen en nooit meer teruggekomen..De jongen buigt zich over me heen. "Hey chickie! Waarom moest je nou zo nodig mijn spullen jatten?" snauwt hij me toe, " Je bent zo mooi". Hij laat zijn bebloede vingers langs mijn wang gaan. "Owh meisje togg. Nu lig je op sterven terwijl als je nooit mijn spullen had aangeraakt had je nu in mijn bedje kunnen liggen. Nee domme bitch hiero denkt slim te zijn en steelt mn spullen!"
Ik begin bang te worden. Ga ik echt dood? Waarom is hij zo boos? hij heeft toch gewonnen?
"Dag meisje van me. Veel plezier in de hel."En met die woorden plaats hij zijn mes in mijn nek en met een simpele snijbeweging val ik dood neer.
i know i know.... De hoofdpersoon gaat al dood in hoofdstuk 2 jaja....
Ik hoopdat jullie het een leuk boek vinden tot nu toe en vergeet aub niet op effe een stem te geven of een reactie (zijn altijd leuk om te lezen).
717 woorden joehoeeeeeeeeee
oke bye
YOU ARE READING
life after dead
FantasyWie van jullie gelooft er in leven na de dood? Wie van jullie gelooft me als ik zeg dat iemand geest jaren na de dood nog steeds op de aarde kan rondzwerven om opdrachten te doen? Ik zelf geloofde niet echt in leven na de dood. Je gaat gewoon dood p...