3

1 0 0
                                    

Ik hoor allemaal geluiden om me heen en verwonderdt probeer ik mijn ogen te openen.

Was ik toch niet dood? Was het allemaal maar een droom?

Mijn handen gaan naar mijn nek, geen snee helemaal niks.

Mijn ogen zitten nog steeds dicht en ik probeer nog maals mijn ogen te openen.

Wanneer ik om me heen kijk zie ik dat ik een wit rokje aanheb en tevens ook een wit hemdje.

"Ah, je bent wakker." Een aardige, rustige en lage stem laat me opschrikken uit mijn gedachten. Er staat een oude man met een lange baard voor me. Hij draagt geen shirt alleen maar een witte broek en heeft een mooie glimmende sixpack. Naast hem staan twee eenhoorns (ja i know twee eenhoorns ik wou het eerst ook niet geloven).

"Welkom in de hemel Isabel. Je hebt geluk gehad dat god je nog een kans heeft gegeven. Eigenlijk hoor je hier niet helemaal thuis, je hebt veel foute dingen begaan. Maar god begreep je en kwam erachter dat je meer goed dan fout hebt gedaan en alleen maar goede bedoelingen had. Iedereen hier krijgt een eigen eenhoorn, straks mag je er eentje uitkiezen in de kamer hiernaast. In de hemel heb je verschillende taken en er lopen veel anderen engeltjes rond die je kunnen helpen en met wie je zou kunnen samenwerken. Ook ziet elke hemel er anders uit. Jouwe bestaat uit luchtige wolken als bodem en heel veel regenbogen, eenhoorns, sixpacks en snoep. Zodra je brein het zat begint te worden verandert jouw hemel automatisch mee met je brein zodat je altijd in een wereld leeft die je het liefste hebt. In de hemel is zelfmoord, vermoordt worden of dood gaan niet mogelijk.

Elke avond ga je in teams naar de wereld toe om daar je laatste taken te volbrengen. Dit kan van alles zijn. Van lekker stappen tot moorden tegenhouden. Iedereen kan je zien daar beneden, en je vleugels verdwijnen zodra je je voeten op de bodem zet. Je ziet er dus uit als een normaal mens en je kleding past zich aan aan de mensen om je heen. Zodra je weer terug naar de hemel wilt gaan moet je je weer bij de rest van het team voegen en een verlaten steegje opzoeken zodra je daar staat komen je vleugels weer terug en kun je naar huis vliegen. Als je ergens naar toe wilt gaan moet je gewoon je gevoel volgen en voor je het weet ben je er. Ook kun je teleporteren.

Je kunt nu je eenhoorn hierna gaan uitzoeken en daar zul je ook je huisgenoot vinden.

OKEEEE dit hoofdstuk is duidelijk een stuk korter dan de vorige maar he who cares?

najah 438 woorden vindt ik ook al wel mooi byeee

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 23, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

life after deadWhere stories live. Discover now