Merhaba benim adım Ahmet.Ben Özel Kuvvetlerde bir Üsteğmenim. .Askerliğe başlayalı 5 yıl oldu.Ben bu süre içinde 7 madalya ve 5 kupa aldım.Ben askerliği çok seviyorum.Küçüklükten beri asker olmayı istiyordum ve hayallerim gerçekleşti.Ben bu askerlik sürecinde tim arkadaşlarımla ve komutanımla çok iyi bağlar kurdum.Biz onlarla kardeş gibiyiz.Ben onları çok seviyorum onlar da beni.Ben askerlik sürecimde yüzlerce operasyona katıldım.Bugünde bir operasyona katıldım.Bu operasyon çok iyi sonuç verdi.Bu operasyonda bir terörist elebaşını yakaladık ve yeniden karargaha döndük.Yemekten sonra Komutanımız Fatih bizi karargaha çağırdı.Biz içeriye girdik.Komutanımız çok düşünceli görünüyordu.
Komutan:Sizi neden çağırdığımı merak ediyorsunuzdur.Bir operasyona çıkıyoruz bu operasyon çok çetin geçecek.Operasyonun adı "Zeytin Dalı Harekatı".Bu operasyonda ölmek var dönmek yok.Orada tek bir terörist kalmayıncaya kadar savaşacağız.Size sabaha kadar müddet ailenizle,akrabalarınızla vedalaşın sonra da tam tekşisat hazır olun.Çıkın.
Bu konuşmanın ardından dışarıta çıktık.Ben telefonumla ailemi ve akrabalarımı arayıp vedalaştım.Sabah olunca tam tekşisat dışarıda beklemeye başladım.Üssümüzdeki bütün tank,zırhlı araç ve diğer silahların hepsi dışarıda hazır bekliyordu.Helikoptere bindik ve Afrine doğru yola çıktık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zeytin Dalı Harekatı
Short StoryAfrinde vatan uğuruna canını feda eden askerlerimize...