1. Doi homosexuali vorbeau.
Primul spune: „ai auzit de ultima descoperire stiintifica? Actul sexual normal cauzeaza cancer.”
Al doilea: „Chiar asa?”
Primul: „Nu, bineinteles ca nu! Dar raspandeste si tu zvonul!”2. Ce zic picioarele unei blonde, dupa moartea ei?
raspuns: in sfarsit impreuna.3.Un inculpat in sala de judecata se enerveaza pe judecatoare si o injura:
- Sugi p**a!
Judecatoarea ii spune:
- Afara!
la care inculpatul raspunde:
- Nu, aici, sa vada toata lumea!4.
Merge un pervers prin cartieru cu bordeluri si chestii d-astea si trece pe langa un sex-shop.
Vede un afis mare in vitrina: CEL MAI TARE SEX ORAL DIN VIATA TA 'CU O MAIMUTA' NUMAI 5 $.
Intra perversu repede in magazin si-l intreaba pe patron:
- Ce scrie pe afisu ala bai?
- Pai ce, nu stii sa citesti?
- Pai ba, da de unde stiu io ca-i cel mai tare sex oral, ha?
Daca dau banii aiurea?
- Pai ai 5 $ la tine?
- Da.
- Da-i incoa si ia maimutica si mergi cu ea dupa colt. Si daca nu ti-a placut iti dau banii inapoi.
Da perversu banii si merge cu maimutica dupa colt. Da asta cea mai tare m**e din viata lui.
Tipu ia maimutica si fuge bucuros cu ea acasa. Suna la usa si deschide nevasta-sa.
- Ce faci mai, ce-i cu maimuta asta?
- Gura! Ia-o, invat-o sa gateasca si dupa aia fa-ti bagajele si dispari!5. O tinerică muncea într-un bordel fără ca cineva din familia ei să stie de acest lucru.Totul în regulă, nimeni nu aflase nimic timp de un an despre activitatea fetei, până într-o zi în care politia făcuse o razie.
Toate prostituatele din bordel au fost scoase în stradă si puse în rând pentru a fi verificate. Bunica tinerei trecea chiar atunci prin zonă si imediat ce si-a văzut nepotica se duse tintă spre ea:
- Ce faci nepotică dragă? De ce stai la coadă?
- Păi, bunicuto, stii, am auzit că se dau portocale proaspete!
- Serios dragă? Păi hai că stă si bunicuta cu tine, că as mânca si eu niste portocale!
Ajung politistii si la băbută, iar unul din ei se miră:
- Doamne, am trăit s-o văd si pe asta! La vârsta dv. mai puteti?
Băbuta răspunse mândră:
- Îmi dau jos proteza si le sug bini di tăt!!!