Ce zeu te reprezinta

2.1K 62 14
                                    

Deci , asta este superb .

Si cind am citit nu m-am putut abtine si am postat-o ca sa v-o arat si voua.

_________________________________________________

Fiecare zodie este guvernată de o planetă, iar trăsăturile de caracter diferă de la o persoană la alta. Astrele au un cuvânt major de spus, dar pe lângă ele trebuie să luăm în considerare şi alţi factori care contribuie la caracterul fiecărei zodii în parte.

Dupa cum bine se stie, astrele ceresti au fost denumite dupa numele marilor zeitati ale antichitatii. Astfel, in functie de zodia in care te-ai nascut, te reprezinta o zeitate.

Berbec

Planeta: Marte
Zeitate: Ares

Berbecii sunt temerari, nu le lipseste curajul si nu le e teama sa-si exprime liber gandurile. Impulsivitatea si agresivitatea sunt naturale la ei, dar asta nu-i transforma in persoane periculoase. Ares este fiul lui Zeus din casatoria cu Hera, iar regele zeilor era foarte mandru de coplesitoarea forta vitala a fiului sau. De la Ares, zeul razboiului, Berbecii au imprumutat rezistenta psihica si inteligenta ascutita.

Taur

Planeta: Venus
Zeitate: Afrodita

In mitologia greaca, Afrodita este zeita dragostei, a frumusetii, a placerii si a fertilitatii. Ea este fiica cerului, nascuta din spuma marii. Frumusetea ei era fara cusur, iar Zeus se temea ca barbatii vor porni la razboi pentru a-i cuceri mana, astfel ca i-a harazit-o de soata lui Hefaistos, mesterul fierar al Olimpienilor. Afrodita a avut o legatura amoroasa si cu Ares, iar impreuna au avut un copil, Eros, cunoscut sub numele de Cupidon. Taurii au imprumutat de la aceasta zeitate frumusetea si atentia la detalii. Sunt persoane atente la imaginea lor, iar atunci cand se indragostesc sunt fidele.

Gemeni

Planeta: Mercur
Zeitate: Hermes

Desi nu este un zeu atat de important, Hermes asigura comunicarea dintre lumea oamenilor si locuitorii muntelui Olimp. El era responsabil de transmiterea mesajelor divine. Pentru o scurta perioada a fost iubitul Afroditei, iar din iubirea lor s-a nascut hermafroditul, fiinta care e barbat si femeie in acelasi timp. De la acest zeu, Gemenii au mostenit abilitati de comunicare si sunt foarte priceputi in arta negocierii.

Rac

Astru: Luna
Zeitate: Selene

Zeita lunii este cunoscuta pentru numeroasele sale idile. Racii sunt dominati de puternice impulsuri romantice, isi pierd capul cu desavarsire atunci cand se indragostesc si pot da dovada de un egoism feroce in dragoste. Potrivit legendelor, Selene l-a sedus pe Endymion in timp ce dormea si l-a rugat pe Zeus sa-l pastreze mereu in aceasta stare. Selene il vizita in fiecare seara, iar din dragostea lor s-au nascut 50 de fiice.

Leu

Astru: Soare
Zeitate: Helios

Zeul Soarelui era confundat deseori cu Apollo, asa cum zeita lunii era confundata cu Artemis. Este ilustrat ca un tanar puternic, de o frumusete inegalabila, iar nativii din Leu au in comun cu aceasta zeitate infatisarea placuta. Sunt persoane foarte orgolioase si incapatanate.

Fecioara

Planeta: Mercur
Zeitate: Hermes

Asemenea Gemenilor, Fecioarele sunt guvernate de aceasta zeitate. Aceste persoane nu suporta lipsa de activitate si cauta mereu sa-si ocupe timpul cu munca. Desi fug de pozitiile de conducere, ele sunt cele care tin unite o echipa. Pot comunica cu usurinta cu persoanele din jur si te poti baza oricand pe ele.

Balanta

Planeta: Venus
Zeitate: Afrodita

La fel ca Taurii, Balantele sunt guvernate de planeta Venus si au foarte multe caracteristici imprumutate de la zeita Afrodita. Au un simt estetic foarte bine dezvoltat, iar atunci cand vine vorba de dragoste se rezuma la gesturi simple, dar romantice. Nu sunt persoane foarte fidele si au obiceiul sa isi schimbe des partenerii.

Scorpion

Planeta: Marte
Zeitate: Ares

La fel ca Berbecii, Scorpionii sunt reprezentati de Ares. Aceste doua zodii au foarte multe lucruri in comun, dar in mod paradoxal, acest lucru face aproape imposibila comunicarea dintre ei. De la Ares, Scorpionii au imprumutat virilitatea si forta sexuala. Sunt impulsivi, nu-i impiedica nimic sa obtina ce isi doresc, sunt foarte atragatori si sunt mereu inconjurati de admiratori.

Sagetator

Planeta: Jupiter
Zeitate: Zeus

Zeus este divinitatea suprema in mitologia greaca. El stapaneste cerul si fulgerul si este considerat parintele zeilor si oamenilor. Sagetatorii sunt cei mai spirituali nativi, au inclinatii spre filosofie, arta si meditatie. Au o prezenta impunatoare si stiu sa se faca remarcati. Singurul lor defect este acela ca pot deveni dependenti de putere si au inclinatii dictatoriale.

Capricorn

Planeta: Saturn
Zeitate: Cronos

Cronos este una dintre cele mai vechi figuri din mitologia greaca si este cel mai tanar dintre cei 12 Titani. El s-a casatorit cu Rhea, sora sa, iar din legatura lor s-au nascut Zeus, Hades, Poseidon, Demeter, Hestia si Hera. El si-a ucis tatal si a urcat pe tron alaturi de Rhea. Perioada in care cei doi au domnit era cunoscuta drept “Epoca de Aur”. Asemenea lui Cronos, Capricornii sunt conducatori innascuti, insa sunt macinati de dorinte puternice si au un spirit competitiv care ii poate impinge sa faca lucruri regretabile.

Varsator

Planeta: Uranus
Zeitate: Uranus

Uranus este zeul primordial, cel din care s-au tras toate celelalte divinitati. El a fost cel dintai care s-a desprins din haosul cosmogonic. Din uniunea sa cu Geea, zeita Pamant, s-au nascut cei 12 Titani dar si Ciclopii – uriasii cu un sigur ochi, Hecatonchirii – monstrii cu 100 de maini si 50 de capete precum si Eriniile – zeitele razbunarii. Asemeni lui Uranus, Varsatorii sunt foarte curajosi, inovativi si dornici de noi provocari.

Pesti

Planeta: Neptun
Zeitate: Poseidon

In mitologia greaca, Poseidon este frate cu Zeus si Hades. Este zeul apelor, atat de necesare vietii. Asemeni acestei zeitati, Pestii sunt foarte intuitivi si stiu sa piarda cu demnitate. Au suflete mari si o blandete aproape nepamanteana. Starile lor de spirit sunt schimbatoare, intr-un moment sunt foarte calmi, iar intr-o fractiune de secunda se pot agita fara un motiv anume.

BancuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum