Günlerden Cuma idi. İlk ders Sihir Tarihi' ydi. Sınıfa girdim. Ben girdikten 5-10 dak sonra öğretmen girdi.
............................................................................................................................................................................
Dersin ortasındaydık. O sırada okul koridorlarına ve sınıflarına, okulun en tenha köşesine bile bir düdük sesi gitti. Ses sahibi saymaya başladı:
<<<<<<<<<Yazarın ağzından><>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
1............-Sınıfların kapısı açıldı.-2...................-Öğretmenler ve öğrenciler koridorlara dolaşmaya başladı.-3................. -Havada büyük otobüsler belirdi- 4...............- Öğrenciler ve öğretmenler içine doluştu.- 5.............. -Otobüsler havalandı ve anında kayboldu.- Bu otobüslerin içine girenlerden bazıları Sıla ve Zeynep' ti.
6....................................
7.....................................( Okulun kapıları sarsıldı)
8..................................
9.....................................
10.....................................
Büyük bir çatırtı ile kapılar kırıldı. İçeri Siyah maskeli adamlarla doldu. Önde olan adam:
- Hepsini bulun ve öldürün! Tek bir sağ kalmasın!
Her yer arandı. Görünmezliğe karşı büyü yapıldı. Nafile. Hiç kimse yoktu. Siyah maskeli olan adamların lideri bağırdı:
-O kızı istiyorum! Onu bulmalıyız! Krallığımıza götürmeli, Prensimize vermeliyiz! Onu Bulmalıyız!
Herkes bu adamdan korkuyordu. Bu adam SİYAH MASKELİLER krallığının celladıydı. Ünü tüm ülkelerce duyulmuştu. Bu adamdsan herkes korktuğu gibi bu adamda birinden korkuyordu. SİYAH MASKELİLER ülkesinin prensinden.
Bu adam elbette bir prens değildi. Sadece ona prens deniliyordu. Krallıkta yoktu. Ülke vardı. Ama ülkeye baksanız siz de krallık derdiniz. Cellat diye bi şey de yoktu. Bu sadece ülkenin en acımasız insanıydı. Prens lakaplı kişi, birine aşık olmuştu. Okızı bulmaları emredilmişti . Bunlar ise sadece bu kişinin adının Sıla olduğunu biliyorlardı. Garip, ama bu ismi sadece sihir okullarında arıyorlardı. Nedeni bu prensin dünyalıları hiç görmemiş olmasıydı.
Yazardan not
Saçma bi hikaye ama bi 10 yb yazdıktan sonra bitirmeyi düşünüyorum. Sonunda küçük Sıla uyanıcak annesine gaARİP RÜYASINI ANLATICAK VE SONNNNN :)