Yeşim'in ağzından;
Bu gün, o gün!O büyük gün!Bu gün tam 6 aydan beri beklediğim kuzenimin yanına gidicem.Çok heyecanlıyım, hatta biraz fazlasıyla ama onu uzun zamandır göremiyorum ve gerçekten çok özledim.O İzmir'de bir otelde çalışıyormuş.Bizde o otele gidip orda kalıcaz.Hem bol bol sohbet edicem, eğlenicem, alışverişe çıkıp kuzenimi peşimde sürüklicem gibi gibi daha bir sürü şey yapıcam.'Ama bunların hepsini yapmam için şuan hazırlanmam lazım' düşüncesi ile üstümü değiştirdim.
&
"Anneeee ben çıkıyorum!"Dedim ve kapıya ilerlemeye başladım."Tamam kızım!Dikkat et kendine!"
"Keşke Sude de gelseydi benimle anne"
"Kızım biliyorsun kardeşin gelmek istemedi zorlayamayız isterse gelirdi"
"Biliyorum annecim, neyse ben çıkıyorum"Dedim ve çıktım.
&
Otobüsten indim ve valizimi alıp sürüklemeye başladım.Otelin kapısından girmeden önce iyice süzdüm oteli.Hatta biraz fazla baktım galiba, ne kadar uzun zamandır otele bakıyordum acaba?Bir erkek yanımdan geçiyordu ki durdu.
"İçeri girmiceksin herhalde?Burda bu kadar durduğuna göre"
Kafamı ona doğru çevirdim.Gökdelen gibi olduğu için kafamı kaldırıp yüzüne baktım.
"Yok giricemde hazır mıyım bilmiyorum"
"Neden hazır olmayasın ki?"dedi.Sanki ağzından çıkan kelimeler kulağımda dans ediyordu.Derince bir iç çekince kokusu burnumdan girip bütün vücudunu yoklayınca bir anlık kendimden geçtim ama sonra toparlandım.
"Hiiiç.Neyse giriyim o zaman" Dedim ve hızlı adımlarla otele girdim onu arkamda bırakarak.Kapıda beni bekleyen Arda'ya yani kuzenime sarıldım.
"Yeşim sonunda geldin"
"Sonunda demek ha?Beklettim seni özür dilerim" dedim alt dudağımı sarkıtarak.
"Ya Yeşim şaka yapıyorum kızım, alınma hemen"
"Tamam tamam hadi bana odamı göster, bir duşa giricem"
"Tamam duştan çıkınca havuzun oraya gel otururuz" Deyince odamı gösterdi ve hemen girip uzun bir duş aldım.
&
Havuzun oraya gittiğimde Arda'ya bakmaya başladım. Ama hiçbir yerde yoktu.Havuza yakınlaştığımı farkedince uzaklaştım biraz, çünkü yüzme bilmiyordum.Arda da etraflarda gözükmüyordu, nerelerdeydi bu?
Almila'nın ağzınadan :
Yaz tatili geldiğinden dolayı bize ait olan otele gitmek için bavulumu hazırlamıştım ve şimdide kendi kıyafetlerimi değiştirmek için dolabıma ilerledim. Üstümü değiştirdim.
Bavulumu Ali abiye verdim o da arabaya yerleştirdi galiba, öyle olması gerekiyordu yani. Neyse bende aşağıya inip annemle,abimle ve kardeşimle vedalaştım onlar benden sonra geliceklerdi. Arabaya bindim ve Ali abinin binmesini bekledim. Binince arabayı çalıştırdı ve ilerlemeye başladık. Kulaklığımı takıp müzik listeme girdim. Sevgilisinden yeni ayrılmış biri olarak müzik listemde hep depresyon şarkıları vardı.
Karışık olarak açtığımda direkNahide Babaşlı - Sen benden gittin gideli
çalmaya başladı. Gözlerimi kapattım ve uyumaya çalıştım ne olsa otele varınca Ali abi beni uyandırırdı.
********
Birinin beni dürtmesiyle gözlerimi araladım. Karşımda bir adet Ali abi vardı. Toparlandım ve arabadan indim. Ali abi çoktan bavulumu indirmişti. Otele girdim ve beni , gülümseyen bir yüzle karşılayan çalışanlara gülümsedim ve babamın odasına gittim.Kapıyı tıktıklayınca babamın sesi duyuldu.
"Kim o?"
"Babasının en tatlı kızı"Deyince ayak sesleri duyuldu ve kapı açıldı.Babamı görünce sarıldım hemen, gerçekten çok özlemiştim.
***
Oturup biraz sohbet ettikten sonra kapı açıldı.Annem, abim ve kardeşim gelmişti.Onlarda babamla sarıldıktan sonra oturdular.Gözde yani kardeşim konuştu.
" Baba?"
"Efendim kızım"
"Ablam hani daha önceden bu otelde gelmişti ya?"
"Eee?"
"Beni biraz gezdirse diyorum, hem buraları bilmiyorum, kaybolurum" Dedi bana bakıp sinsice gülümseyerek.O da biliyor ki onu seviyorum ama onunla vakit geçirmek hoşuma gitmiyor.
"Olur" Dedi babam, olmaz dese şaşardım zaten.Beraber dışarı çıkınca söylenmeye başladım.
"Benle gezmesen ölürsün zaten Gözde!Göbek bağın birleşik mi benimle?Tamam kardeşimsin ama bu kadar da yanyana olmaz be, biraz mesafe"Gibi gibi söylenirken Gözde araya girdi.
"Doğru ya bu kadar da olmaz.Sayalım bakalım beraber ne kadar vakit geçirmişiz!Ben senle ne kadar birşeyler yapmaya çalışsam sen bana o kadar kızıyo bağrıyorsun ama biliyor musun, şuanda vazgeçtim!Bir daha 1 kilometre yakınında bile durmam!"Deyip havuzun o taraflarında gözden kayboldu.Ben ise şoku atlatınca havuzun oraya koştum.
"Ya Gözde dur,ben öyle demek istemedim"Her ne kadar koşsamda o sanki roket bağlamış gibi hızlı gidiyordu.Havuzun tam kenarından geçerken o dikkatsizlikle birine çarpıp havuza düşürdüm.Tam Gözde'nin peşinden gidecekken düşürdüğüm kızın yüzme bilmediğini ve çırpındığını gördüm.Tam havuza atlayacakken ordan biri havuza atladı.Kucağında duran kızla beraber dışarı çıktı. Kız uyanıktı ama şoktaydı galiba.Sorulan sorulara yada söylenen kelimelere boş gözlerle bakıyordu.Erkek kızı otele soktu ve ve bir odaya ilerlemeye başladı.Bende peşlerinden gittim.Kapıyı açtı ve yatağına oturttu.
"İyi misin?"Diye sordu.
"İ-iyiyim"dedi.Ben lafa karıştım.
"Şey ben çok özür dilerim ya"
"Önemli değil"O sırada Erkek bana döndü.Oha bir dakika, bu ünlü oyuncu Ulaş değil mi?!
"Bir dakika birşey sorucam"Dedim heyecanla ve devam ettim"Sen ünlü oyuncu Ulaş değil misin?"
"Evet benim"Dedi gururla.Bir fotoğraf çektikten sonra kız kendi odasına gitti.Bende peşinden gittim.Üstünü değiştirdi ve tanıştık.Adı Yeşim'di ve gerçekten çok tatlıydı.Biraz konuştuktan sonra gitmeye karar verdim.Tekrar özür diledikten sonra odadan çıktım.Tam koridorin köşesinden döndüğüm anda birisine çarptım.Ani bir refleks ile ellerimle göğsünü sıktım.O ise düşmemem için ellerini belime doladı.Aramızda 1 santimlik mesafe kalmıştı.Göz göze gelince bakışları dudaklarıma kaydı.Ben ise onu ittim.
"Şey çok pardon"Dedim utançla.
"Önemli Değil"Dedi ve ekledi"Benim adım Arda"Elini uzattı.Tuttum ve sıktım."Bende Almila"Dedikten sonra yoluma devam ettim...
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
İLK BÖLÜMÜN SONUNA GELDİK ARKADAŞLAR,HİKAYEYİ AZ ÇOK ANLAMIŞSINIZDIR.HER NE KADAR HIZLI HIZLI BÖLÜM ATMAK İSTESEKTE MAALESEF OKUL YÜZÜNDEN BU PEK MÜNKÜN OLAMIYOR AMA MERAK ETMEYİN.SEVİLİYORSUNUZ❤