bi anda sınıfa biri girdi ve.
-NEHIR BORA NERDE ?
diye bağırdı.
buyur bacım kime baktın demek isterdim ama içimdeki ibrahim Tatlises i susturdum.neden ibrahim Tatlises diyorum bilmiyorum dhdndndn.neyse.
Herkes bana bakiyordu.Tabi kapıdaki kızın gözleri beni buldu.
-bu mu dedi beni göstererek.
"terbiyeni takın qenc" dememek için kendimi tuttum.
ayağa kalktım.
-evet benim bi problem mi var ?
bana küçümseyici bir bakış atti.
-problem sensin ilacın ne ? deyip güldü.
baktım herkes gülüyor bende güldüm dermisim.
HAYIR gülmedim herkes bana gülerken ben sinirle kiza ne diyeceğimi düşündüm.
-benim ilacim bulunamadi ama sanırım sen vererek iyilesiyorsun dememle sınıf sessizlesti sunu anlamıyorum populer biri laf koydu mu gulusmeler ben koyarsam susuyorlar...
kiz bana iyice yaklasti.
bana vurarak konusmaya basladi.
-bak kizim seni oldururum sacindan son teline kadar ceke ceke tum dunyayi dolastiririm.
-hadi ya yapsana dememle kiz gözlerini kapayip kahkaha atti.
-gerçekten istiyor musun ?
kafami salladim.
-hazırlıklı ol seni cici kiz ha bu arada senaya yaptiklarini hatirlatirim daha fazlasi sana olacak diyip gitti.
gerçekten kendime fazla güveniyordum bu guven nerden geliyor bilmiyorum.
♧♧♧♧♧
Okuldan cikmak uzereydim.
otobuse binmek istemiyordum yuruyecektim.ben plan yaparken planima kafama darbe alip hastaneye gitmeyi planladigimi sanmıyorum oyle degil mi ?
♧♧♧
gözlerimi açtığımda hastanedeydim.alismistim kucukkende cok gelirdim.
ne oldugu hakkında bir fikrim yoktu ama en son tehdit almistim.kimin yapmis olduğu farkli birsey degildi bence.
elimi kafama götürdüm. canım yaniyordu.iceri annem girince yuzumde gulumseme olustu.
-annecim bana nooldu.
annem bana kuskuyla bakti.
-hafızani mi kaybettin
-hayir kafama darbe aldım hatırlamıyorum.
-seni bir depoda bulmuslar kimin yaptigi bilinmiyor.
ben kimin yaptığını cok iyi biliyorum diye mirildandim.
-birsey mi dedin
kafami salladim.
polis falan geldi ifademi aldı. hicbirsey hatirlamadigimi hatirlarsam söyleyecegimi söyledim.
♧♧♧
taburcu oldum.
Korkuyordum okulun ilk gunu kendine güvenen kiz kalmamisti belkide bu kendime guvenimden degildi.umursamazlikdi.ne olacağını düşünüp tartmadan aklina gelen ilk seyi yapmak düşüncelerimi icimde tutamamakti ama ben bunu cesaretle karistirtiracak kadar düşmüştüm belkide...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
METE'OR
Novela Juvenilomzuma biri dokundu ``merak etme ben kız değilim`` diyip bildiğin kişnedi. bi baktım bu sabah rezil olduğum çocuk ``anlamadım`` dedim mala yatarak. ``halbuki sarışında değilsin`` dedi. yanındaki meteorlarda güldü. ``hahahaha çok komikmiş meteor``...