7 lucruri magice despre Hp💫⚡️

18 0 0
                                    

1. Michael Jackson a vrut să facă un musical după Harry Potter, însă J.K. Rowling, autoarea, nu a agreeat ideea.
2. . Un fost profesor, pensionat, a tradus Harry Potter în limba latină. "Harry Potter şi Piatra Filosofală" a devenit "Harrius Potter et Philosophi Lapis". J.K. Rowling a considerat că va da un impuls copiilor de a învăţa limba latină.
Ce grijulie e mama noastră ❤️
3. Hermione ar fi trebuit să aibă o soră, dar Rowling nu a găsit niciodată momentul perfect în care să o introducă în cărţile sale.
Hmm.. probabil că lui Ron i-ar fi fost mai ușor :)))
4. Ideea de la care a pornit atunci când s-a apucat să scrie Harry Potter i-a venit autoarei într-un vis, în timp ce călătorea cu trenul.
5. Atunci când s-a lansat în Marea Britanie „Harry Potter și prizonierul din Azkaban", editura a rugat magazinele care urmau să vândă cartea să nu o pună la vânzare până când școlile nu se închideau în acea zi pentru a preveni absenteismul.
Loooll )))))
6. Cifra șapte este folosită cu precădere în romane pentru că este cifra cu cea mai mare încărcătură magică. 7 talismane ale morții, 7 prieteni care îl ajute pe Harry să îi păcălească pe Death Eaters.
7. Scara librăriei Lello & Irmão din Porto i-a servit drept inspirație lui J.K.
Rowling pentru scara de la Hogwarts.
Sper că v-a plăcut
M-ar ajuta foarte mult dacă m-ați vota, va mulțumesc muuult
O să postez cât de mult pooot
Vă rog să mă votați pentru mai multe capitole și sa recomandați cartea, see later ❤️😘

Chestii trestii cu Harry PotterWhere stories live. Discover now