''Jimin seç artık. Tam bir saattir, bir yüzük seçemedin.''
''Senin için basit bir yüzük olabilir Min Yoongi ! Ama benim için evlendiğim adamdan bir parça olarak ölene kadar parmağımda taşıyacağım bir sembol olacak!''
Yoongi içinden 'Siktir mk o ne uzun cümle' diye geçirse de ponçik sevgilisinin sinirlendiğinde ne kadar korkutucu olduğunu bildiğinden sesini çıkartmadı. Bunun yerine sağ elinin baş parmağını ve orta parmağını şakaklarına götürüp ovalarken konuştu;
''Güzelim bunu kast etmediğimi biliyorsun. Bak sadece hazırlıklar beni çok yordu tamam mı ? Bir an önce evimize gidip seninle uyumak istiyorum.''
Jimin ellerini beline koyarak oyuncu bir şekilde sızlandı;
''Aklın fikrin hep uykuda! Şurda düğünümüze kalmış 10 gün, daha takımlarımız bile hazır değil ve sen uykudan bahsediyorsun. Sanırım seninle evlenmeyi bir kez daha gözden geçirmeliyim.''
******
Evin bahçe kapısından girdiklerinde, Jimin zorlu bir karar aşamasından sonra seçebildiği yüzüklerine bakarak gülümsüyordu.
Zavallı Yoongi ise elinde taşıdığı paketlerle hiç bir yeri göremediği için sendeleyerek evin kapısını bulmaya çalışıyordu.
Yoongi'nin bu halini gören Jimin çizgi şeklini alan gözleri ve sevgi dolu sesiyle kıkırdayarak konuştu;
''Aşkım inat etme ver işte şu paketlerin bir kaçını. Tamam anladık güç gösterisi yapıyorsun ama hiç gerek yok birtanem.''
''Ne alakası var canım! Hem ağır değiller. Sen kapıyı aç.''
Jimin elleri dolu olan Yoongiye, suratında haince bir gülümseme ile yaklaştı ve elini sevgilisinin kalçalarına atıp dudağına yapıştı. Bir yandan sevgilisinin kalçalarını ellerken bir yandan dudaklarını sömürüyordu.
Elindeki paketleri düşürmemeye çalışırken Jiminden kaçamayan Yoongi, sonunda kendisini rahat bırakan sevgilisinin arkasından bağırdı;
''Park Jimin sen öldün ! Bu akşam sana yapacaklarımdan sonra düğünümüze tekerlekli sandalyeyle katılacaksın!''
******
Yoongi oturma odasında ayakta dururken sinirli gözlerle, sözde bekarlığa veda partisi yapmaya gelen arkadaşlarına kükredi ;
''Namjoon, Jin hyungu yedin bitirdin yavaş! Kook elini Tae'nin götünden hemen çek! Hoseok sen ne izliyorsun o inleme sesleri ne ! Jiminin ahlakının sizin yüzünüzden bozulmasını istemiyorum.''
Jungkook tavşan dişlerini göstere göstere konuştu biraz sonra başına yiyeceği darbeden habersiz;
''Hyung bence sen Jimine ahlakın ne olduğunu her gece bir güzel öğretiyorsundur.''
Yoongi eline aldığı terliği Jungkook'un başına fırlattığında onun yerine canı yanan Tae'miş gibi o cırlamıştı. Yoongi kısık gözlerini Jungkook'a dikerek bağırdı;
''Bi kere ben Jimin'e hiç dokunmadım tamam mı !!!''
Alayla yukarı kaldırdığı kaşlarıyla konuştu Hoseok;
''Heee heee bende ingiltere kraliyet ailesinden 4.Charles'ım zaten''
Ardından Namjoon atıldı;
''Olum tüm üniversiteyi altına alacağına dair girdiğin iddiayı kazanmak için, tüm okulu 4 senede yetiştiremem diyip 3 erli 3 erli grup seks yapan Yoongi mi söylüyo bunu ? Bizde yedik Jimin'le aynı evde kalıpda hiç yatmadığını ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bana Ait-Yoonmin(Mpreg)
FanfictionJimin Yoongi ile düğünlerine 10 gün kala garip bir şekilde ortadan kaybolur. Bir yıl boyunca Yoongi hiç bir haber alamaz...