ÇIFTE BELA!!

135 4 1
                                    

Bora ile konustuktan sonra motoruma atladim ve eve dogru gittim eve verdigimda motorumu parkettim ve eve girdim annem ile babam oturmus beni bekliyorlardi. Montumu cikartip astim ve babam "gel" Isareti yapti gene nolmustu acaba zaten basimda yetince bela vardi cok yorgundum yatmak istiyordum ama yapacak bir sey Yoktu gitmek zorundayim yukari cikip cantami bir koseye firlattim ve ustumu degistirdim sacimi topuz yaptim ve asagi indim mutfaktan bir bardak su alip annemgilin yanina gittim. Yanlarina otrudum ve babam söze girdi. "Bak kizim üzülecegini biliyorum ama sana da bunu söylemek zorundayiz" Dedi noluyordu ki gene "seni dinliyorum baba" Dedim off ya Kesin kotu bisey "bak prensesim biz annenle bosaniyoruz" Sok olmustum ya ama neden asla olamazz ya "..........." Yanit vermemeyi sectim ve gözlerim dolmustu. Hemen kosarak yukari ciktim kapimi carpip kilitledim. Bunca yil gecinmislerdi nasil olurda simdi ayrilirlardi. Cami actim ve telefonumu sessize aldim isigimi kapattim ve yatagin icine girip oturdum rahatlamaya ihtiyacim vardi bir yandan BORA olayi bir yandan arkadaslarim bir yandan ailem neden hep ben diye ve olanlari düsünürken gözlerimden süzülen yaslarin haddi hesabi yoktu ama haklilardi onlarda bunca yil O kadar kavga filan ettiler haklilar. Artik hickira hickira agliyordum bir süre agladim ve sakinleyince kalktim gözümü silip cami kapattim ve gidip yattim.
***
Uyandim ve bir baktim sabah olmustu kalkip her zamanki rutinimi tekrarladim elimi yüzümü yikadim ve siyah yirtik pantolonumu giydim üstüne de kisa yesil tisortumu giydim altina asker desenli botumu giydim ve sacimi actim ardindan da hafif makyaj yaptim ve asagi indim kahvalti ettim ve ciktim annemgil zaten evde yoktu moralim bozuktu ve ayse teyzeyi öpmemistim. Ardindan motoruma bindim ve okula geldim motorumu park ettim ve okula girdim BORA yi gormustum dedi ki "geliyor musun?" Dedi bende "Evet" Dedim ve sinifa dogru ciktim.
***
Okuldan ciktim ve direk araziye gittim Bora orada idi. Ve yarisa basliyorduk ki birisini gordum OHA BU ATES DI AMA NASIL OLURDU ATESIN BURADA NE ÌSÌ VARDI KI?.....

KATÌL KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin