Karanlik odami yeni dogan günesin isigi doldururken kalktim yataktan ve direk banyoya gidip elimi yuzumu yikadim ardindan da tembel adimlarla odama geri döndüm geri yatagima girsem mi? Diye düsünürken komidinin üzerindeki telefonum çaldi! Kimdi bu saatte acaba derkenn bir de Baktim ki teyzemdi söylemeliyimki teyzem maalesef ki yurtdisinda oturuyordu ve çok gecikmeden heyecanla telefonu actim cunku teyzemi fazlasiyla özlemistim (Teyzem)"ALO ELIFIM NASILSIN BIRTANEM? " (Elif)ALOO TEYZEE SENI COOK OZLEDIM IYIYIM SEN NASILSIN?" (Teyzem)BENDE IYIYIM CANIM BENDE SENI ÇOK OZLEDIM (Elif)"IYIDE TEYZE BU SAATTE NASIL UYANDIN? "(Teyzem)"UNUTTUNMU BURADA SU AN SABAH ORADA YENI GUNES DOGMUS OLABILIR" (Elif)"UNUTMUSUM TEYZE DE NE ZAMAN GELICEKSIN BURAYA?"(Teyzem)"BILMIYORUM KI BITANEM"(Elif)"PEKI TEYZE GORUSURUZ"(Teyzem) "TAMAM CANIM GORUSUZ" Ve telefonu kapattim teyzemle konusmak iyi gelmisti galiba ve saate baktigimda 5: 30 du ve birazdan okula gidicektim annemgil uyanmistir diye dusundum ve kiyafetlerimi degistirip asagi indim,indigimde ise annemgilin evden ciktigini fark ettim her zamanki gibi ve mutfaktan mis kokular geliyordu mutlulukla mutfaga gittim ve ayse teyzeyi öptüm (ayse teyze bizim evimizde calisan ve bana Annemden daha yakin davranan tontis dir)
Yemegimi yedikten sonra da ben cikiyorum diyip montumu giydikten sonra cantami alip ciktim garajdan motorumu aldim ve okula dogru surdum okula 3 haftadir gitmiyordum. Okula vardigimda ise motorumu park edip sinifa cikarken gordugum herkes bana tip tip bakiyordu ve hatta bir taneside bana "AA KATIL GELMIS" dedi düsünebiliyor musunuz? O adamin ölmesine bilerek sebep olmamistim!! Sinifa vardigimda bos bir yere oturdum ve yanima birisi geldi "OHA ODA NEYDI BIR BAKTIM KI EN KORKUTUCU ÇETELERINDEN BIRISININ KURUCUSU BORA ÇETÌN" Saskinliktan ne napacagimi bilemedim ve konusmaya basladim; "ne istiyorsun" (BORA);"seni" Saskinligim dahada artti ve dedim ki;"ne demeye calisiyorsun"(BORA)"okuldan sonra arkadaki sokakta ol" Dedi ne gibi delilik istiyip beni tehdit edecekti Kim bilir....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KATÌL KIZ
AcciónKaranlik bazen çikmaz bir yola bile sürükleyebilir insani kör bir kuyunun içinde bulursun kendini. Kuyunun en dibindeyken bile küçücük bir isik biz kurtarabiliyorken yasananlara ragmen umudumuzu kaybetmek saçma degil mi? Yasadigi buyuk acilardan s...