Herşeyden habersiz uyanmıştı. Kahvaltıya indiğinde dünyası başına yıkıldı. Ne yapacağını bilmiyordu. Hiç tanımadığı bir kişiyle birlikte bir hayat geçirecekti. O kişi sapık mıydı yoksa hergun bunu dövecek miydi?
Elif kahvaltı hazır
Geldim anne
Eliften
Babam benle konuşmak istedi. Kesin beni okutmamak için elinden geleni yapacak ama bu sefer ne gibi bir plani vardı merak ediyordum yanına gittiğimde bana otur dedi bende oturdum ve konuşmaya başladı.
Elif akşama hazırlan seni istemeye gelecekler okula gitmiyceksin.
Baba ol-
Daha sözümü bitirmeden babamdan bir tokat yedim. Neye uğradığımı şaşırdım. Ve koşarak odama çıktım. Annem arkamdan geldi. Herşeyden haberi vardı. Benim anladığımı görünce dayanamayıp odadan çıktı. Sudeyi aradım. Evlendigimi duyunca koşarak geldi. Olan biten her şeyi anlattım. Beni teselli etti ağlamayı kestim. Gözümden yaş gelmiyordu ama içim kan ağlıyordu. Akşam olmuştu. Ve ben akşam evleniyordum yaşım daha küçüktü. O yüzden sadece iman nikahı kiyilcakti. Annem içeri girdi ve hazırlan dedi. Aglamisti sesinden anlaşılıyordu.
Emirhan
Hiç tanımadığım bir kişiyle evleniyordum. Ve bu Trabzon'da çıkan dedikodular yüzünden. Kıza yazık olacaktı. Dedem bu dedikodular yüzünden kalp krizi geçirdi. Ama onlar pes etmedi. Neymiş Emirhan evde kalmış. Kimse onu almazmış . Asıl sizi almazlar. İnşallah kız dayanıklıdır. Çünkü ben bile dayanamadım. Bugün kızı istiyecektik. Kiyafetlerimi giyiyim.