Top 5най-странни\страшни видеа и канали

1.3K 56 22
                                    

*Не е за хора със слаби сърца или под 10години*
Здр!
Ще ви споделя моите топ 10 най-странни и страшни видеа и бканали.
Честно не издъежам чак на толкова страшно, но все пак на някои може да им е интересно.

5.Webdriver Torso

Това е едно видеата в канала.
Както в това, така и  останалите видеа са по около 10 секунди и в тях има само сини и червени правоъгълници и странни писукащи звуци.
Мнозина смятат, че е някакъв код и значи нещо.
Още по-странното е, че Webdriver torso, качва видеа през минути, а понякога и през секунди.
От там и идват въпросите кога успява да направи видеата?
Кога успява да ги качи?
И какво е значението им?
Много хора се опитаха да разберат, но това е пълна загадка. Даже са направили репортаж за него по новините.
Репортажът:

4.Poppy

Поради някаква причина не можах да кача видео направо от канала и..
Но тук ще видите компилация от най-странните и видеа.
Има едно нейно видео как стои и повтаря, че се казва Poppy в продължение на 10 минути.
Заради странните видеа и характер много хора смятат, че тя не е човек и че има нещо много по-гнило в това мониче. Има дори видеа, в които плуе кръв и има много теории по тях.

3.Benjamin Bennet

Бенджамин Бенет качва видеа, как седи и се усмихва зловещо в продължение на поне 4 часа. Много хора смятат, че просто е сложил снимка да седи в продъкжение на 4часа, но ако превъртате лека, покека ще забележите, че леко мърдаби не е снимка.
За сега той е качил 283 такива видеа.
Много хора забелязват нередни неща по време на видеата. Казват, че ако се втренчите в очите му в някое определено време от видеото ще видите как те промвнат цвета си и изглеждат като очи на демон, а други казват, че епросто нормален човек.
Тук има още някои странни видеа как се разплаква или се променя и нешо странно се слува с очите му:

2. 051A51CD0
Този канал е изключително зловещ. Едва изгледах видеата.
Човекът чиито канал е, пише всичко слято и наобратно. Първото видео е за човек, който се самоубива.
А заглавието обърнато както трябва значи "чакаме търпеливо"
Човекът продължава да качва странни и обезпокоителни видеа, в които се чува пращящ звук и показва две маски. Едната на маймуна,  а другата на заек, а много от видеата в описанието пише "още чакаме"
Има още две видеа на име " someoneisaranoid"  и "stillparanoid" на човек, който изглежда бяга от нещо или нягого. В описанието пишеше
"Дано нямаш против, че взехме някои от видеата ти"
Изглежда става дума за човек, който бива преследван.
Ето едно видео от канала:

1.Miss Shaye St. Jonh
Според мен това е най-страшният канал.Първото е за зловещ крещящ манекен, който играе уиджа(ouija,  игра за комуникация с духове, но често свършва зле и вместо духове отговарят демони) Има и други странни видеа и всичките само за манекена. Още по-зловещото е, че на някои хора им харесват видеата.

Надявам се се уплашихте и ви хареса😁
След тия видеа ще трябва да ходя на църка😿😱😰😫
Честно имам чувството, че някой ме наблюдава..
Ако наистина ви хареса не забравяйте да гласувате😊

Страшни Истории (Creepypasta)Where stories live. Discover now