Емизабет Батори или още позната като Кървавата графиня е родена през 1560г. В Трансилвания където е бил и най-извстният вампир. Семейството и било изключително богато, а братовчет и Стефан Батори бил крал на Полша. Кръвосмешението било често срещано в семейството, затова роднините на Елизабет били садисти, магьосници, хомосексуалисти и пияници. (Не че имам против хомотата (да живее Vkook:3)) Не липсвали и душевноболни. Самата тя страдала от епилепсия, но това не и пречило да е много умна и да говори 3 езика на 15 години.
От малка пребивала слугите си камшик и много се наслаждавала на кръвта им, което описвала в дневник. Родителите ѝ не разрешавали да прбива слугините до смърт, но след сватбата ѝ, която се състояла на 15я и рожден ден, всичко ѝ било позволено. Тя се омъжила за Ференц Надащ, владетел на много земи и военоначалник, известен като Черният рицар на Унгария. Елизабет му родила дъщери и син, но това не успокоило дивия ѝ нрав. Тя още смятала садистичните забавления за най-подходящи за жените от нейния ранг. В началото младата графиня прбивала слугините си с дървена сопа. След това обаче измислила по-интереснк забавления-забивала им е пирони под ноктите, пробивала с десетки игли устните, ръцете и гърдите им.
На това я научила леля ѝ Карла, която отгоре на всичко и е била интимна приятелка(гадже)
Младите слуги били щастливи ако ги карали да чистят голи вместо да ги бият или да горят кожата им със свещ.След като забелязали,че Елизабет е по-спокойна, когато в замъка има гости слугите почнали да пускат в полето конете и да чупят каляските им, за да не си тръгват.Това обаче не работило дълго, тъй като Елизабет подложила на инквизиционни разпити провинилите се. В избата на замъка, графинята направила „Театър на Смъртта” ,къдеъо се събирали приятелките на Елизабет и всички бавно убивали младите момичета.
След като останала вдовица, тя направо се побъркала и жаждата ѝ за кръв нарастнала. Тя си намеила нова помощничка - бившата слугиня Анна Дарвулия, която станала нейна любовница.
Анна измислила ново забавление-всички слуги да посрещат голи гостите през зимата на студа.След като ги заплашвали с вода ги държали навън докато не умрат от студ. По-красивите момичета били горени с гореща ютия по лицето, а на останалите им режели пръстите с ножици или им късали месото с щипки. Когато изпадала в депресия, графинята откъсвала със зъби месо от гърдите на момичетата. Анна починала и мястото ѝ било заменено от вдовица на селянин,Ежси Майорова, която мрази благородници.(мрази благородници па се жени за графиня -__-) Тя кара Елизабет да включва в забавлението си дъщери на обеднели благородници.
Труповете вече били толкова много,че нямало къде да ги поберат. Свещенниците мълчали от страх от могъществото на кървавата графиня, но след време отказвали да опяват убитите.Елизабет започнала сама да разрязяа труповете на парчета и да ги закопава в полето. Често хвърляла труповете цели в реката.
Хората заподозрели че в местността има вампир (ЙАААС стигнахме към ключовата дума. ( ̄▽ ̄) )
Няколко момичета по чудо се спасили от замъка и разказали истината на хората.През зимата на 1609год. Елизабет е подведена от любовницата си.Поканила 25 дъщери на бедни благородници, за да ги научи на светски маниери. Няколко от тях били убити от графинята,която разказвала на родителите им,че едно от момичетата убило приятелките си, след което се е самоубило. Повярвали ѝ този път. Роднините на Елизабет се притеснили,че тя ще бъде обвинена във вещерство и всичките и имоти ще бъдат собственост на цървата. Бъдещите надледници помолили да съдействат властите. Въпреки,че графинвта била разпитана,тя ме можела да се откаже от хобито си.
Та я хванали с три трупа които смятала да разфасова. На съдебния процес, високопоставените приятелки на Елизабет признли, че заедно с нея убивали момичета.В съда бил представен дневник с подробно описание на 650 убииства.Приятелките убивали с нея били осъдени на смърт - с нажежени щипки им откъсвали пръстите един по един,а след това ги изгаряли живи.(не пръстите lol)
За графинята била избрана ужадна смърт(ужасна ама друг път) - тя била заключена в стаята си в собствения си замък. В стената била оставена дупка за храна.(да я бяха изгорили и тая( ̄△ ̄))
Въпреки ужасните условия, графинята успяла да прекара 3 години и половина преди да умре.И край
Това е историята за Кървавата графиня. Тя е била вампир,който се е къпал в кръвта на жертвите си, за да се подмладява.
Въпрос:
Вярвате ли във вампири?И дали ако съществуват ще има такива като нея?
VOCÊ ESTÁ LENDO
Страшни Истории (Creepypasta)
TerrorТук ще качвам страшни историй, които съм забелязала, че нямат български превод или не съм намерила такъв. Ако някой иска да направя превод на страшна история или Creepypasta може да ми пише.Ще пиша и собствени истории.