Gece'nin gözünden
Ben gece. Sert ama yeri geldiğinde yumuşacık kalpli bir abinin kız kardeşiyim. Babamlar artık yaşlarının geçtiğini düşünüp koskoca şirketi abimin başına yıkıp yurtdışına seyahate gittiler. Kısacası aile durumum bu.
Ah bide Beren var. Dünyanın en tatlı kankası, can ya can. Berenle tam olarak 9 yıldır arkadaşız. Ben onun, o da benim herşeyimi biliyor..Küçüklüğümden beri hayalini kurduğum mesleği olmak için bir engelim kalmadı neredeyse. Şu okulu da bir tamamlasam. Abime yardımcı olmaya gidicem. Bensiz yapamaz şimdi o koca holdingde falan (ehehe)..
---------------------×---------------------
"Geceeeeeeee yine mi daldın kalk işimiz bitti. Eve gidebiliriz" diyerek yine kulağımın zarını patlatmıştı Beren.
"Neee yine ne Beren tamam anladık bende hevesli değilim okulda kalmayada bu ses nee !" diyerek o cırtlak sesimi ortaya koymam bir kaç saniyemi aldı.
"Öhm Gıcı kılk mırıç gılıyı."
ilk aptal aptal kızın suratına baktım taa ki soldan birinin geldiğini ve o birinin de Meriç olduğunu farkedene kadar. Hemen atılıp selam verdim. Beren'in dilinin tutulcağını bildiğim için.
"Selam Meriç naber ?.. Ahhh yuh Beren ni cimcikliyin ilimi"
(Beren okula ilk geldiği günden beri Meriç'ten hoşlanıyordu. Haklı da yani şimdi yakışıklı çocuk)Meriç'in ufak bir sırıtışıyla Beren'in yanakları domates'e dönmüştü.
"Berencim siz konuşun ben abimi arayıp geliyorum."
Tam adımımı atıcakken Beren kolumdan öyle bir çekti ki az daha yere düşüyordum.
"Beren ben sana bişey dicem" diye lafa girdi Meriç.
Hadi bismillah kız bayılmasın da.
"Bennn...........................öhö öhö hocam buyrun"
Üçümüzde aynı anda kafamızı Aylin hocaya çevirdik Meriç'in öksürmesiyle.
"Gençler işiniz yoksa gelin bana şu dosyaları düzenlememde yardımcı olun"
Ben hemen atıldım çünkü şuan burda 1 dakika daha durcak halde değildim. Zaten güneş yakacağı kadar yakıyordu.
"Yok hocam bizde tammm eve gidiyoduk siz geldiniz!"
"İyi bakalım öyle olsun"
Beren, hocanın gidişini izledi. Hoca, Beren'in istediği uzaklığa ulaşınca konuşmaya başladı.
"E-e-evet ne diyodun Meriç"
"Iı, şey önemli bişey değil sonra söylerim"
Allahın ergenleri büyüyememişler liseliler gibi mıç mıç mıç bu nedir. Hayır ben de varım burda demi.
Beren ne kadar Meriç'in ağzından lafı almaya çalışsada Meriç inatçı keçi gibi sonra söylerim, sonra söylerim diye tutturdu. Kısacası Beren öyle kala kalmıştı. Ama ben daha fazla ayakta durcak halde değildim. Okul yeterince yorucuydu. Beren'in kolundan çektiğim gibi götürdüm.
--------------------×----------------------
Yağız'ın gözünden
Ah baba ya ne gidiyonuz tatile gelcen çalışcan işte. Bütün işi yıktınız. Zaten dünyanın en gerizekalı asistanını çalıştırıyosunuz yanımda..
"Yağız bey biri gel.."
"Ne..Ne..Ne.. Yine ne var. Yahu ben şu odada bi rahat kalamayacak mıyım ?!"